• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
William420

Wanneer is deze klaar om te oogsten?

Recommended Posts

Moeilijk te zeggen vind ik altijd, autoflowers verkleuren de trichromen ook anders van dan "normale" planten.. 

Ik zou haar nog een paar dagen laten staan en kijken hoe ze drinkt, .. en nog eventueel aandikt

Moeilijk te zeggen William.

Best een zakmicroscoop of loep aanschaffen en de trichomen bekijken.

when To harvest cannabis diagram

• Like 1

Nog steeds moeilijk plus ook het feit dat oogst voor iedereen ander is.

Sommige hebben graag een meer high gevoel dan moet je oogsten als de trichomen wit zijn.

Wil je eerder een stoned dan ga je voor meer amber trichomen.

Maar zoals Karel vertelde is het met autoflowers een beetje anders.

Ik vind ze nogal mager van opbouw....en zou nog wat wachten.

Tenzij je ziet dat er rot in zou komen dan moet je niet twijfelen.

• Like 1

Ik zou ook nog ff wachten , de trichomen zijn nog wit ,en de blaadjes zijn nog groen.

De blaadjes zullen nog geel verkleuren en verdorren , de plant ziet er dan minder 'fris' uit.

Nog even geduld dus , óf alvast 1 topje oogsten en drogen , dan kun je over een paar dagen alvast proeven.

;)

• Like 1

Mooi plantje heb je daar staan:wub:.... handjes staan aardig happy naar boven. 

Hoe lang het nog duurt?.... da's een goeie...

Royal Dwarf in de bloeifase.....wáár precies in de bloeifase? Als ik moet gokken op de foto zou ik zeggen ongeveer  3de week bloei, misschien zelfs eind 2de week...

Ik zie wel vergeelde bladeren, maar dat zou behalve op "herfst" bijvoorbeeld ook een deficiëntie kunnen zijn.... zo'n klein potje (Zo lijkt het me tenminste op de foto..) zal niet zo heel veel buffer hebben.....

Als ik kijk naar je top vorming in combinatie met de maagdelijk witte pistels, zou ik er toch nog wel een aantal weken voor uit trekken....week of 4 toch wel....

En dán nog curen, :P maar gezien je vraagstelling aan het begin durf ik me er niet aan te branden of je dat zult doen :D

Haastige spoed is slechte wiet

GRTZ KAYA 

• Like 1

met een loepje 60x zie je het veel beter... , de trichomen

google het....ong. 10 euro of zo...

Ik ben het met KAYA eens, ze ziet er nog erg jong uit hoeveelste bloeiweek zit ze?

De top is erg open en zou veel dichter moeten worden, maar kan ook het soort zijn,

ik ken deze niet althans heb deze niet zelf gehad. en idd kan ook voedsel gebrek zijn

of te kleine schoenen. 😁😁 dus even geduld.👍