• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Domination

Gumby hasj voor het eerst maken

Recommended Posts

Inderdaad frequentie speelt ook een rol.

Zo weeg ik het ook af.

Je hebt ook wel mensen op het forum die hun eigen manier ervoor hebben bedacht.

Wietolie wekt ook mijn interesse, als slaapmiddel.

ah nee dan wordt t alleen maar nat... Juist bevroren erin en dan vallen de trichomen er makkelijker af... Ik doe dat geeneens, gewoon goed droge wiet erin en klaar..

Heb je al een pollinator dan? Zoja, dan gewoon bevroren er in gooien. Hoe het ontdooit zal er misschien ook aan liggen of je die wiet nat of droog hebt ingevroren. Heb het ook wel eens bevroren in de pollinator gegooid en toen kwam het er droog uit, maar die wiet was ook droog toen het de vriezer in ging.

Ik ga weer een ronde hasj maken.

Het kost alleen tijd en moeite.

Deze keer met een ons aan plantmateriaal.

Vorige keer deed ik 1 hand vol erin, had dat niet gewogen.

Later haal ik nog wel een pollinator.

@StoneyHoelang is het advies te roeren en laten staan?

Online zie ik daarover verschillende meningen.

Sommige doen 10 á 15 min roeren, andere langer, andere beweren dat langer dan 15 min niet goed is, sommige een half uur, en andere laten het 10 min staan of 45 min.

zoiets inderdaad. het roeren is denk ik vooral om de trichomen naar onder te laten zakken. Hoe langer je t laat staan hoe groener t wordt. Ik spoelde t vaak ook nog ff na zodat alles echt goed naar beneden zakt.

Ligt eraan hoe lang je draait  de 1e 5 min geeft de beste, daarna doe ik t nog een kwartier ofzo en daarna nog eens een uur ofzo. 

Volgens mij is dat kleine blokje van een 1e run maar weet t niet meer zeker. De middelste is een 2e run en buitenste een 3e.15664682000508262477207665779596.thumb.jpg.ddee23f357f31abce7416228efd614a3.jpg15664682253288275396896995066207.thumb.jpg.51abc33010121ac829d258c26a6c918d.jpg15664682533143586583168900196297.thumb.jpg.b377faace53c135a42c94f5e22603a47.jpg15664682700655051960108666626566.thumb.jpg.91cc5ee44f02611d6761e4d857d020fb.jpg

kleur verschil kan komen door lichtval...

@Stoney Mooie opbrengst B)

Ik ga er later dit jaar 1 halen.

Gisteren 3 rondes gedaan, met een ons, en heb maar 4 gram eruit.

Dat is 25 gram voor 1 gram hasj, dit loont bijna niet.

Dat moet beter kunnen zoals jij het al doet :D

1 hour ago, Stoney said:

Ik denk dat dit iets van 200gr was

Zeer goed resultaat.

Behoud je het in poedervorm?

Ik wil het net als bij de coffeeshop hebben, maar dan een mooie dikke reep hasj.

Kan je dat doen door water toe te voegen inpakken in plastic met vochtig papier en in de oven te doen?

Heb dat al vaker geprobeerd maar nog nooit gelukt... Met zo'n hand pers lukt je dat niet, dan heb je echt zo'n hydraulische pers nodig.

Ben gewoon te lui om er iets mee te doen, maarja ik rook het ook niet lol. Denk dat ik het heb voor de slechte tijden.... alleen die heb ik nog niet gehad lol