• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Advocado

Slimme meter in België verplicht -.-

Recommended Posts

Goede avond,

hier in België zijn ze zo gek geworden dat je de slimme meter niet kan weigeren. Anders zullen ze je van het net afsluiten.

Daar gaat ons veilig kweek landje.

Heb tonnen ervaring met outdoor kas kweken en ging net de nieuwe stap wagen naar indoor.

Ik zat er aan te denken om met 2 afbloei tentjes te kweken van ieder 1.5m x 1.5m met een kind k5 xl1000 (650w) er in.

Dat komt het neer op 2000 watt (+rand apperatuur) 3m x 3m tent totaal tent. Waar ik toch 2.5kg verwacht mee te oogsten.

In het verleden heb ik in mijn ouderlijke vrijstaande woonst een cryptocurrency (scrypt) mining rig gehad van rond de +-3000 watt. Een jaartje 24/7 laten draaien en nooit problemen/controle mee gehad met de energy maatschappij. 

Nu zat ik er aan te denken om het hele jaar rond om de 8-9 weken te oogsten met de 2 tentjes. Dus de ene tent overdag 12/12 en de andere 12/12 snachts zodat het verbruik constant blijft. (Eventueel ook nog een moederplant/kloon TL tentje voor het zelf bevoorraden van stekken)

Kan de energy maatschappij nog op andere dingen uitlezen dan enkel wattage verbruik en pieken? Ik las even dat ze een HPS kunnen traceren. 

Kan dit met LED ook?

Kan deze setup van +-1300w door de beugel 24/7 voor Jaren denken jullie?

Groetjes.

• Like 1

Het zou me zeer verbazen, wanneer een energiemaatschappij zichzelf in de vingers zou gaan snijden, als ze lekker aan je zouden kunnen verdienen.... door gewoonweg te betalen.

Zorg maar dat je je mond dicht houdt. Lijkt me dat dát de grootste uitdaging is.

En zorgen voor een goede filter.

voor zover ik gelezen hebt...heeft LED   geen inschakel piek.....( oude tl  en hps...met voorschakel apparaat wel.....) 

correct me if i am wrong.....

Je hebt ervaring met kas kweek.....is wild kweek niks voor je?..:rolleyes:

belgie is toch wel een fijne plek daar voor.....leeg staande huizen...met mooie tuinen....verspreid niet onder houden groen...