• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Mizzyn

Gaat dit goed M/V?

Recommended Posts

Goede avond :-)

Ik kom hier nog maar net vers binnenvallen en heb eigenlijk meteen een vraag... begin dit jaar zo'n 10 gefeminiseerde zaadjes gezaaid, waarvan er 3 gekiemd zijn. Uiteindelijk is maar 1 plant groot geworden. Het is echt een enorme plant geworden, staat in de kas. Maar... na een seizoen lief verzorgen en trots zijn op die enorme plant, slaat nu de twijfel toe..

is het wel een dame, of toch een man of ergens daar tussenin? 

Ik twijfel er niet aan dat er hier kenners zitten, hopelijk willen jullie me met deze vraag helpen :-) bedankt alvast!

Nadine 20190901_133900.thumb.jpg.f6d6cc31cd4f947e220811c9477df5e8.jpg

20190901_133502.thumb.jpg.0ce9e62b3d244a918cabbc4de06569f6.jpg

Beste Mizzyn,

Dit is een mannelijke plant.

Deze zal geen bloemen dragen zoals de vrouwelijke en enkel zaad produceren.

• Like 1

Maar zaden zijn gefeminiseerd.... zou het niet eerder een hele sterke herma zijn? Hoe dan ook heeft t weinig zin om er mee door te gaan denk ik....

• Like 1

Waar heb je de zaadjes besteld en welke waren het. Vinden wij ook fijn om te weten. Misschien ook even contact op nemen met de verkoper zodat die er ook vanaf weet. Ik denk dat net zoals Stoney het zegt het weinig zin heeft om door te gaan.