• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
hodjob

4x Bubble van Hy-Seeds

Recommended Posts

Hallo Medekwekers,

Na enkele rondes buiten is het voor mij tijd om naar binnen te gaan. Ik heb de dames 19 Augustus 5 dames ontkiemd. Ze zijn ondertussen ontkiemd en boven de grond. Momenteel groeien ze in een kleine voorgroei tent van mammoth. De beste 4 dames gaan verder. Ze gaan verder groeien en bloeien in de grote tent:

Setup:

Secret Jardin: 90 x 90 x 178.

4x 25L potten

Aarde: Biobizz Light mix

Voeding: Plagron Grow en Bloom

Lamp: Quantumboard 240 Watt

Afzuiging: Can-Fan 125L / 350M3

1621832119_quantumboardfoto.thumb.jpeg.8cac78735375df33a5b0fa08542c2641.jpeg             339375899_quantumboardfotoonder.thumb.jpeg.c505c38a50946b62dd83804e7eefea30.jpeg

Strain: Bubble van Hy-Seeds

Pure indica, zoete wiet, hoog in thc, populair, compact, coffeeshop favoriet

Als je opzoekt bent naar een typische indica dan is de Bubble een goede keus.
De zoete geur en smaak hebben vele harten van coffee-shop-bezoekers gewonnen.
Een korte bloei, harde compacte toppen, een zoete geur en overgoten met THC, dat moet
de Bubble zijn.

Geslacht

♀ Feminized

Bloei

8-9 weken

Genetica

100% Indica

Dominantie

Indica dominant

Hoogte indoor

50-80 cm

Hoogte outdoor

60-90 cm

Opbrengst binnen

500-600 gram/m²

Opbrengst buiten

550-650 gram/m²

Schimmelresistentie

Hoog

Kweek moeilijkheidsgraad

Makkelijk

Effect

Blij, relax, euforisch, oppepend, creatief

Medicinaal positieve werking

Depressie, stress, pijn, insomnia, eetlust

Sea of Green

Geschikt

SCROG

Geschikt

Momenteel staan de dames er zo bij:

2117538753_bubblenu.thumb.jpeg.d78f2c67a51ec735344a06e1a59cd585.jpeg

Ze hebben gister voor het eerst voeding gekregen.  Ik ga mijn best doen om wekelijks een update te doen!

Gr Hodjob,

• Like 1

Owww jij hebt de QB met red LEDs erin! Ik heb nog de vorige zonder.

Is dat een kit dat je hebt gekocht of alles apart? Want in de kit met 2 QB's zit normaal maar 1 Slate2 in toch?

In elk geval veel succes en ik ga deze zekers volgen aangezien ik ook de nieuwe QB's wil kopen.

• Like 1

5 hours ago, Tune said:

Owww jij hebt de QB met red LEDs erin! Ik heb nog de vorige zonder.

Is dat een kit dat je hebt gekocht of alles apart? Want in de kit met 2 QB's zit normaal maar 1 Slate2 in toch?

In elk geval veel succes en ik ga deze zekers volgen aangezien ik ook de nieuwe QB's wil kopen.

Ik heb het als kit gekocht! Erg gemakkelijk in elkaar te zetten. Heb er wel een frame bij gemaakt. Anders bleven ze niet recht hangen.  

• Like 1

Hallo Medekwekers,

Gister heb ik de dames overgepoot. Ze staan nu in de 25L potten.  De beste 4 heb ik gehouden. Het overige plantje die je zo nog wel op de foto ziet staan zal naar @Mr. Green gaan. Daar zal hij vast een verslag van maken dus die kunnen jullie ook nog volgen! De temperatuur in de tent was met de lamp aan zon 27 graden, LV 52%

Wat fotos: 

wortel.thumb.jpeg.02f70e4b33d69ff424c51c8fec41696d.jpeg

836950422_WhatsAppImage2019-09-12at18_05_05.thumb.jpeg.402ec93225e1d0b9aa7f530180f51a48.jpeg

594099102_WhatsAppImage2019-09-12at18_05_20.thumb.jpeg.18f99f1bfa57a61fdca5201757f59672.jpeg

Tot de volgende update,

Hodjob,

• Like 1

Ziet er goed uit Hodjob, de dames waren toe aan nieuwe schoenen zo te zien, de temperatuur en LV zijn intussen mooi heb ik al vernomen en dat is mooi.👍

Bedankt dat ik je vijfde plantje mag groot brengen, zal mijn best doen om het tot een mooie dame uit te laten groeien.

En dat heb jij goed 😁 ik zal er zeker een verslag van maken, ze heeft een wat moeilijke start maar ga er van uit dat, dat te overwinnen is.

Intussen staat ze in de bucket en ga ik binnenkort een topic aanmaken.👍

Die hadden idd nieuwe potten nodig.

Eens ze goed geworteld zijn dan zullen ze als een speer gaan.

Leuk dat het 5de plantje een nieuwe thuis krijgt. Kunnen jullie en wij vergelijken.

• Like 2