• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Domination

Storm Vaporizer + storm bubbler monstuk

Recommended Posts

Ik sta op het punt om een Storm Vaporizer te kopen, en ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Ik twijfel of ik er een 'storm bubbler monstuk' bij zou kopen.

Werkt dit effectief om de damp te koelen?

Ik heb er geen ervaring mee maar weet wel dat je beter voor kwaliteit kan gaan als je een vape wilt halen. Arizer solo 2 is m’n favo en de Mighty is ook een fijne damper. 

Ook ooit een ding van +-100 euro gekocht en die heb ik gelijk terug kunnen sturen want dat ding deed niks en je verbrande kei hard je lippen....

6 hours ago, boswandeling said:

Ik heb er geen ervaring mee maar weet wel dat je beter voor kwaliteit kan gaan als je een vape wilt halen. Arizer solo 2 is m’n favo en de Mighty is ook een fijne damper. 

Ook ooit een ding van +-100 euro gekocht en die heb ik gelijk terug kunnen sturen want dat ding deed niks en je verbrande kei hard je lippen....

De Stom vaporizer is ook als tijdelijk bedoeld.

Een echte goede kost gewoon meer.

Ik kan trouwens ook doorsparen.

Heb al een tafel model verdamper, maar een draagbare is ook handig.