• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Domination

Storm Vaporizer + storm bubbler monstuk

Recommended Posts

Ik sta op het punt om een Storm Vaporizer te kopen, en ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Ik twijfel of ik er een 'storm bubbler monstuk' bij zou kopen.

Werkt dit effectief om de damp te koelen?

Ik heb er geen ervaring mee maar weet wel dat je beter voor kwaliteit kan gaan als je een vape wilt halen. Arizer solo 2 is m’n favo en de Mighty is ook een fijne damper. 

Ook ooit een ding van +-100 euro gekocht en die heb ik gelijk terug kunnen sturen want dat ding deed niks en je verbrande kei hard je lippen....

6 hours ago, boswandeling said:

Ik heb er geen ervaring mee maar weet wel dat je beter voor kwaliteit kan gaan als je een vape wilt halen. Arizer solo 2 is m’n favo en de Mighty is ook een fijne damper. 

Ook ooit een ding van +-100 euro gekocht en die heb ik gelijk terug kunnen sturen want dat ding deed niks en je verbrande kei hard je lippen....

De Stom vaporizer is ook als tijdelijk bedoeld.

Een echte goede kost gewoon meer.

Ik kan trouwens ook doorsparen.

Heb al een tafel model verdamper, maar een draagbare is ook handig.

@boswandelingMijn eerste draagbare verdamper was die Arizer solo gekocht via eBay, was er ontevreden over, en hij ging na een half jaar kapot, en kwam ik erachter dat het ging om een namaak model.

Sindsdien heb ik de Arizer Extreme Q waarover ik zeer tevreden ben.

Wat was jij kwijt voor de Arizer solo 2?

Is de damp wel een beetje koel bij het inhaleren?

Ja ik vond de arizer solo kwa roken het fijnste, geen mega mega dikke rook maar wel lekker zacht en vol. De Mighty komt meer rook uit maar is ook een stuk heftiger ( te heftig )

die arizer solo 2 was volgens mij 180 euro ofzo? Gewoon bij een bekende webshop kopen ipv eBay. Ik raad je echt af om die storm te kopen!

edit: enige nadeel van de arizer solo als draagbare is dat het vulkamertje en mondstuk van glas is. Bij de Mighty is dit allemaal plastic. Arizer is wel een stuk betaalbaarder dan de Mighty.

Ja de Mighty is misschien iets voor wat later.

Momenteel wil ik nog niet de hoofdprijs betalen, dus zoek voor nu een goed alternatief.

De Arizer solo 2 spreekt mij aan, betaal liever wat meer en dat je wat goeds in huis hebt.

Hoelang heb je die al in gebruik, en ik ben ook benieuwd hoevaak je hem dan per dag gebruikt.

Ik gebruik het namelijk intensief, dus moet geen flut verdamper hebben.

En nee ik koop nooit meer dit soort producten via eBay.

Maar er is meer dan zat spullen die wel gewoon te vertrouwen zijn, maar verdampers zijn daar een dikke afrader van bekende merken, dat geldt ook voor andere bekende merken.

Ik vind de arizer persoonlijk fijner dan de Mighty, Ookal is de Mighty duurder. En alle vapes waar ik over praat zijn van een maat van me, dus zelf vape ik lang niet dagelijks. Maar hij daarintegen....:lol: die wordt wel dagelijks gebruikt Haha 

ja dat ding blijft gewoon lang goed, goede batterij, fijne damp, niet mega duur en solide. Echt een aanrader hoor. Vind de arizer door het glazen mondstuk ook wel puurder smaken dan de Mighty, daar zit toch een beetje een plastic smaak aan, maar misschien beeld ik me dat wel in.