• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Bramdeg

Hoelang moet mijn buitenwiet nog?

Recommended Posts

Goede avond,

Nu ik de meeldauw heb overleefd, kan ik misschien binnenkort oogsten.

Kunnen jullie mij vertellen waar ik dat aan kan zien? En hoelang moet ik ongeveer nog?

Mvg,

Bram

20191003_180754.jpg

20191003_172943.jpg

20191003_180756.jpg

Hoi bram, als je online een microscoop x60 besteld kan je daarmee de rijpheid van de trichomen bekijken. Daarmee kan je zien of je plant echt rijp is om te oogsten. Als je niet snapt wat ik zeg moet je even googlen dan vindt je het gelijk. 

Zo op het zicht zou ik zeggen nog zeker 2 weken, maar waarschijnlijk beter zolang als je kan.

Als je de eindstreep nadert is de kleur van de trichomen inderdaad de beste manier.

2 hours ago, OutdoorKing said:

Zo op het zicht zou ik zeggen nog zeker 2 weken, maar waarschijnlijk beter zolang als je kan.

Als je de eindstreep nadert is de kleur van de trichomen inderdaad de beste manier.

2 weken is ook mijn idee, misschien nog ietsje langer.

Het ligt er een beetje aan welk soortje dit is.

Een autoflower , of een soortje die ook binnen prima bloeit ?

Ik vind de topjes nog érg klein/smal , die zouden nog wat kunnen aandikken. 

En de plant is nog (op een paar blaadjes na) erg mooi groen , een plant in de herfst van haar leven , ziet er ook zo uit ; rood/oranje/geel/verdord blad eraan.

Ik gok op nog een weekje of vier.

Succes en een 'beetje' geduld nog. 

(En een microscoopje is inderdaad ónmisbaar met deze hobby!!)

;)

soms kan in 1 week veel gebeuren met mooi weer, maar het weer werkt niet echt mee. kun je een nieuwe foto uploaden? dan kunnen we opnieuw beoordelen.