• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
ipke

Buitenwiet is laat dit jaar in vergelijking met 2018

Recommended Posts

Hebben meer mensen hier last van dat de buitenwiet later klaar is dan vorig jaar? los van de soorten en tijd van zaaien.

Mijn ervaring is dat alles later is dan in 2018. 

• Like 1

Mijn plantje staat ook nog buiten.

Meestal is dat klaar in september dus ja...iets later dan normaal heb ik de indruk.

11 hours ago, DeVos said:

ok...vertel...je soortjes en zaai en oogst datum...

gold rush, begin september is eind seoptember geworden. Zaaidatum half mei.

early skunk normaal half september, en die moet nog 3 weken. zaai datum half mei.

Tis een stuk koele de laatste maanden en alle biologische processen gaan dan volgens mij een stuk langzamer..Ben nu pizzadeeg aan 't maken en die moet een uur rijzen ongeveer zo... Zet ik hem niet op een lekker warm plekje duurt het wel twee keer zo lang bijna omdat de gist zich dan een stuk langzamer ontwikkeld... 

• Like 1

Komt door climate change, de co2 en sinds een paar maanden door het stikstofoverschot! Das toch logisch? 

:P

• Like 1
  • Haha 2

Mijn  vermoeden is toch vooral dat dit bias is. Zelfs stabiele zaadlijnen hebben variatie. En ik acht de kans zeer klein dat gold rush een stabiele lijn is.

Dit jaar is het derde jaar dat ik onze Mextiza en Blueberry stek buiten zet en die zitten gewoon perfect op schema lijkt me. Deze zijn wel pas eind oktober/begin november klaar, maar hebben voor de rest dezelfde temperaturen en CO2 gehad ;)

Mijn take is dus: als er al een verschil is, zal dit toch maximum over een weekje gaan en zeker geen twee of drie.

• Like 1

idd...ben het met je eens ODK..met OER-stekken kan je dat beter controleren..........tis jammer dat stekken op guerrilla niet erg willen....in kas of tuin kweek is dat een uitkomst......met goede grond en regel matige bewatering...

Gold rush is zeker laat , altijd al eind sept geweest en fluffy , je kan beter die van sumoseeds pakken , die zijn eind sept kei en kei hard .

Die gaan er volgend jaar wat de grond in , samen met zijn andere soorten , wel duur .

https://sumoseeds.com/strains/maya-gold/

• Like 2

early skunk heb ik ook.

white widow CBD 

gold rush

en de amnesia zit nog bijna geen bloei in