• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Renske overleefd

Voeding bij kanker

Recommended Posts

Op verzoek van Karel😉. Vertel ik hier iets over wat een kankerpatient zou moeten weten over zijn eten.

Ik weet inmiddels wat wietolie doet bij kanker, wat velen helaas vergeten terwijl ze mensen aan de olie helpen, dat het ook zeker de voeding is, die de patient moet genezen.

1. Absoluut geen suikers, niks uit pakjes dus en mocht ue toch iets uit pakjes moeten eten, lees het      etiket. Toegevoegde suikers zijn taboe, maar ook koolhydraten waarvan suikers, mag niet boven        de 1.5 gr zitten

2. Biologische groenten, liefst uit eigen tuin.

3. Ontgiften doe ik op verschillende manieren (bad, met baking soda en andere mineralen 45 min          per dag) groene thee en div andere detoxdrankjes met fruit.

4. Witmeel mag je ook niet meer, dus.....spelt, boekweit.

5. Melk en aanverwanten noem ik hier de witte sloper.....(linksgedraaid mag weer wel) denk aan             kwark en griekse yoghurt.

6. Wat je wel mag zijn paranoten, geen pinda's

7. Frisdranken en alcohol, zijn geen goed idee bij kanker, net als senseo of nespresso, dit omdat het      in alluminium cups zit, het schuimlaagje wat gecreerd wordt is eigenlijk varkensvet

Ik drink grandos gedroogde koffie, te koop bij o.a. jumbo.

Zo karel, mijn eerste voedingspost, remember, dit is wat IK doe, en wat mij al zo lang laat leven. Anderen zouden zomaar iets anders kunnen doen.......dat zijn keuzes die ieder voor zich moet maken.

• Like 2
  • Thanks 2

Sign in to follow this