• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
DeVos

Her grote WEER topic jaar 2020

Recommended Posts

tja het kan goed gaan....maar ze kan heel misschien ook weer in de groeischieten....reveggen....bij hoeveel uur licht ging ze in de bloei?

idd vroegbloeiers moet je onder lampen best onder 23/1 in de groeihouden...of 23.5/0.5

maar idd....bestuiven met die first king......je hebt zelf gezien dat zij de vroegste was....;)

• Like 2

Ik wist niet dat de double blanche een vroegbloeier was vandaar deze verrassing.

De andere 3 bloeien niet.

• Like 1

Dame Blanche 2e / 3e week sept....en Double fun half oktober.....maar er kunnen hele vroege in Dame Blanche zitten....

dus ja....best leuk om van haar wat zaad te maken...

• Thanks 1

het weer...wordt net zo saai al op de Antillen.....altijd zon en geen regen.......

en de voorspelde regen voor vrij za en zondag....wordt met het uur minder....in de verwachting.......

De natuur gaat weer in de reserve stand.....

• Sad 1

Hier regent/miezert het nu al de hele middag.. Nog lang niet genoeg voor de boeren maar waarschijnlijk precies genoeg voor een onkruid explosie :D

• Like 1

en de slakken explosie:wacko:......de meeste merken slakkekorrels zijn nu opgelost door de regen......vooral die van ecostyle:wacko:.....dus asap nieuwe strooien......;)

• Like 1

22 hours ago, DeVos said:

en de slakken explosie:wacko:......de meeste merken slakkekorrels zijn nu opgelost door de regen......vooral die van ecostyle:wacko:.....dus asap nieuwe strooien......;)

Die goede blijven gewoon liggen hoor.

Ecostyle is troep.

• Thanks 1

welke van de 2 soorten van bayer garden heb je:huh:?....

...gelukkig heb ik betere als bayer,...;)

Maar daar kom je achter als je het zelf test....:lol:

• Like 1

4 hours ago, DeVos said:

welke is de beste?

heb gelezen dat idd de belgische beter zijn.

maargoed ik gebruik in de tuin er nu een met witte korrels en ze zien er niet echt wateroplosbaar uit ofzo.

peace!

mijn zolder heeft vele geheimen, ook waar de slakkenkorrels gebleven zijn :)

18 hours ago, DeVos said:

Ik maak gebruik van blauwe korrels.

Bayer Natria Slakkenkorrels 1kg

Natria slakkenkorrels is een middel op basis van de werkzame stof ferri fosfaat (ijzer(III) fosfaat). 

Is dit volgens jou de betere variant?

Heb wel het gevoel dat een vogel steeds de slakkenkorrels wegpikt op een bepaalde plek. Je strooit ze neer(goed handje vol) en de volgende dag zijn ze allemaal totaal verdwenen.

Dit gebeurd ook maar op 1 van de locaties.

Kdenk gewoon dat je veel slakken hebt:lol:.......slakkekorrels zijn voor 94% doodgewoon keukenzout ( nacl) en smaken niet lekker voor andere dieren.....de slak eet hem op omdat er een lekkere geurstof aan zit......en door het zout verdroogt hij letterlijk ....

(je kan dr ook een aantal korrels  in een bami bakje met deksel stoppen....en 2 gaten aan de zijkant maken....door de lokstofgeur komt de slak er toch wel op af.....en dan zie je vanzelf of die ook weg zijn.....).....een ander bami bakje kan je vullen met een beetje bier....dan weet je ook of dr veel slakken zijn....

De goede hebben werkzame stof 6% methaldehyde. die zijn via België te bestellen. ( mag niet meer in NL....) en alle aanbieders klaimen dat ze regenvast zijn:D......en zout is nu juist van zichzelf hygroscopisch....

Op natte plekken ( jaja ook nu met de droogte ) zie ik NU gewoon naakt slakken van 2 cm.....:wacko:

al met al een duur zakje zout....die slakkekorrels....;)...

14 hours ago, S37 said:

ik gebruik in de tuin er nu een met witte korrels en ze zien er niet echt wateroplosbaar uit ofzo.

heb je een linkje:huh:?.....

en ja als je iets niet weet...gewoon zelf uittesten....:D..met de planten spuit of een afwas borstel...as regen immitatie...

@DeVos

In eerste instantie leek het mij ook raar dat andere dieren het eten. Maar op juist deze plek waar s'ochtends elke keer de korrels weg zijn. Staan de potten in een betegelde tuin.

Al met al een raar raadsel.

De korrels van ferri fosfaat blijven intact na regenval. Alleen ze verliezen de kleur en worden ze wat lichter.

1 hour ago, FrostyFingers said:

@DeVos

In eerste instantie leek het mij ook raar dat andere dieren het eten. Maar op juist deze plek waar s'ochtends elke keer de korrels weg zijn. Staan de potten in een betegelde tuin.

Al met al een raar raadsel.

De korrels van ferri fosfaat blijven intact na regenval. Alleen ze verliezen de kleur en worden ze wat lichter.

Megekko.nl - Velleman CAMD7N bewakingscamera

• Like 1

2 hours ago, DeVos said:

heb je een linkje:huh:?.....

en ja als je iets niet weet...gewoon zelf uittesten....:D..met de planten spuit of een afwas borstel...as regen immitatie...

intratuin heeft er 2 ik heb niet de ecostyle maar de slakkenkorrels van pokon 

die van arionex moe tik hebben

• Like 1

6 minutes ago, S37 said:

intratuin heeft er 2 ik heb niet de ecostyle maar de slakkenkorrels van pokon 

die van arionex moe tik hebben

De belgische had ik gisteren besteld vandaag al in huis. Wel de 6% pakken en niet de 2%

Pas op want bij de 2,% staat professionele korrels dus je zou denken dat die beter zijn maar dat is dus niet zo!!

• Like 2

15 minutes ago, S37 said:

de slakkenkorrels van pokon 

iid:wacko:......1% ijzer(III)fosfaat (10 g/kg):wacko:

• Haha 1

bijna geen regen POEF WEG

geen trace

• Haha 1

on topic.....:lol:

nu..... weer de komende 2 weken geen regen......maar ben al blij met nacht mist.......das toch bladvoeding...:lol:

• Like 1

9 minutes ago, DeVos said:

on topic.....:lol:

nu..... weer de komende 2 weken geen regen......maar ben al blij met nacht mist.......das toch bladvoeding...:lol:

aluminium bedoel je?:P

• Confused 1