• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Milieudelict

Gebruikte/vervuilde ph meters gekocht?

Recommended Posts

Ik vandaag mijn bluelab growers toolbox binnen gekregen maar alles is in bizar slechte staat en ik wil graag jullie mening hier over. De producten zouden op voorraad zijn en vandaag voor 13:00 besteld morgen in huis staat er op site... toch duurde het de hele week voor ik het spul ontving.

Om te beginnen zag de doos er al geplet uit maar toen ik het opende trof ik een gescheurde verpakking aan, er zit een soort zout/voedings aanslag op de dop van de ph meter en aan de ph elektrode kleeft een witte klodder. Ook zitten de meters van binnen en van buiten onder het stof.

Ze zijn volgens mij al eens gebruikt en ik weet niet of ik er wel op kan vertrouwen dat er netjes mee om gegaan is.

Doe ik er verstandig aan de boel retour te sturen of denken jullie dat dat niet zo veel uit maakt?

Screenshot_20191108-172854_Gallery.jpg

20191108_170707.jpg

20191108_170652.jpg

20191108_165609.jpg

20191108_165604.jpg

IMG-20191108-WA0003.jpeg

IMG-20191108-WA0011.jpeg

IMG-20191108-WA0009.jpeg

IMG-20191108-WA0007.jpeg

IMG-20191108-WA0005.jpeg

Ik zou ze zo niet accepteren, je betaalt er een hoop geld voor en dan verwacht je ook dat het nieuw en ongebruikt is.

• Like 1

Witte aanslag is de kci vloeistof wat opgedroogd is.

ik zou hem terug sturen mocht je niet tevreden zijn, lijkt wel een gebruikte 🤔

• Like 1

Persoonlijk zou ik het niet accepteren, maar ik ben lastig tevreden te stellen. Het is 150€, en dan verwacht je iets nieuws in deftige staat. Eventueel zou ik een korting accepteren als de meter zuiver meet en de verpakking enkel beschadigd is. 

• Like 1

Tja ik heb tot nu toe nog geen reactie terug gekregen van de verkoper en omdat ik toch ook echt door moet heb ik de meters maar gereinigd, gekalibreerd en ben ik ze gaan gebruiken en het lijkt gewoon naar behoren te werken.

Als ze waarde zouden hechten aan klanttevredenheid dan stuur je ten eerste een product niet in deze staat naar de klant nadat je hem eerst ook nog eens een week heb laten wachten op een product uit voorraad en zouden ze ook gewoon mijn mail zo snel mogelijk moeten  beantwoorden. 

Een ding kan ik je wel verzekeren, ik koop niks meer bij Onlinetopgarden...

• Like 1

hoi, ik heb er eens een pomp besteld, deze bleek ik niet nodig te hebben en dus zonder uit te pakken retour gestuurd, alles bleek in orde totdat ik na 3 weken eens ging vragen waar mijn geld bleef...

ineens vertelden ze dat de verpakking niet goed was en dus geen geld konden geven.. ook hadden ze diverse e-mails gestuurd ( die ik nooit gezien heb ) waarin zou staan dat ik na nog eens betaling van 7 euro moest doen om de pomp weer op te sturen..

dit alles is voor mij toen een princiepe kwestie geworden.. en heb het hoog op laten lopen. heb dat waarborg fonds ingeschakeld en na enkele malen en boze e-mails heb ik dan toch mijn geld terug gehad.

ik bestelde hier best vaak... ging altijd goed... maar als er dan eens iets mis is... kun je de goede service wel vergeten..

jammer...en in mijn ogen niet zo slim want dat geld voor die pomp hadden ze al vele malen terug kunnen verdienen als ik er nog gewoon besteld had..

dus wee gewaarschuwd. 

Tja ik heb ook nog geen enkele reactie van ze mogen ontvangen...

Denk ook niet dat ik mij er nog langer druk over wil maken ook, mn e-mails lijken tot nu toe genegeerd te worden en ik krijg langzaam aan het gevoel dat het wel eens heel veel energie kan gaan kosten om er achteraan te moeten blijven zitten.

Als klanttevredenheid wat voor ze betekend hadden ze vrijdag al even wat van zich laten horen.

Nu krijg ik een beetje het gevoel dat ik opzettelijk genaaid wordt en als iemand ooit vraagt naar een goed adres voor hun spullen dan kan ik ze 1 ding iig wel vertellen.....