• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

black friday

Recommended Posts

JOngens vergeten jullie black Fryday niet op 29 nov , bijna alle zadenb shops geven flink wat 

korting , sweet seeds zelfs 30 % , het word heel wat goedkoper , doe er je eigen voordeel mee .

Ik sla weer flink in dit jaar , en geen shit autoflowers , en dan hoop ik dat ze er geen sturen inplaats van de gewone hahahahaah

Dat heeft me dit jaar heel veel gekost jammer zat .

Ik ben al  weer volop bezig , op een plek heb ik bijna 100 vierkante meter kaar gemaakt , en al wilgenstamme rondom gezet 

Daar maak ik gaas aan vast , en ze schieten nog uit ook .

• Like 2

lol...tja...schietwilgen;)....je bent de redder van de wereld kwa C02 probleem..........bomen planten voor het goede doel...:D...hoe dik zijn die wilgen wiet61?

Ongeveer 4 cm , de ene dikker als de andere , maar ze groeien goed , op een andere plek zijn ze dik anderhalve 

cm toegenomen dit jaar .

• Thanks 1
  • Haha 1

wilgen stekken voor een betere wereld....:D...tis idd dood simpel....google het maar......zelfs wilgen stokken voor de planten blijken wortel te schieten....:lol:

Heb ik ooit moeten doen toen ik nog interim werkte bijna 30 jaar geleden.

Toen hebben we takken van populieren in de grond gepleurd en telkens ik er nu voorbij rij zie ik de machtig grote bomen staan. :)

Ben benieuwd wat de zaadboeren allemaal van korting gaan geven. B)

• Like 2
  • Thanks 1

@Tune Haha gaaf man! Mooi om te zien hoe hard dat dat gaat. 

Ik was laatst nog bij een man die had 26 jaar geleden knotwilgen in de grond gestoken, stokjes van een cm dik ook. Nu zijn dat ook gewoon gigantische bomen van 30m hoog

• Like 2

8 hours ago, Tune said:

Heb ik ooit moeten doen toen ik nog interim werkte bijna 30 jaar geleden.

Toen hebben we takken van populieren in de grond gepleurd en telkens ik er nu voorbij rij zie ik de machtig grote bomen staan. :)

Ben benieuwd wat de zaadboeren allemaal van korting gaan geven. B)

Sweet seeds 30 % of zo , tenminste dat was vorig jaar , dan zal het nu ook wel wezen .hahahah 

• Like 1

Ik bestel mn zaden meestal via seedsman.com

zwaar goede service en altijd leveren vanuit Spanje. Duurt een week of wat voor ze er zijn maar de service is echt top.

Enige minpunt reacties kunnen wat vlotter via mail maar ze zijn wereldwijd groot dus ze zijn erg druk natuurlijk.

Ze hebben ook vaak promo's die bij de eigen breedersites niet geldig bijvoorbeeld. 

Dikke aanrader.

• Like 2

Ik snap de aanbieding niet helemaal maar dat kan aan mij liggen. 
Is de aanbieding dat ik 5 Eirdbei zaden bij elke bestelling erbij krijg?

Of krijg je een extra pakket van de zaden die eronder staan?

Als je optijd reageert dan ben ik van plan zo al te bestellen. :) 

• Like 1

Die 5 Ierdbei kreeg je altijd al als freebee bij een order, die heeft niks met black friday te maken..

nice deal LBH !

https://webwereld.nl/nieuws/entertainment/webshops-belazeren-consumenten-nog-steeds-met-nep-aanbiedingen-3778739/

voor echte !!!   goede deals wat computerspullen  betreft....moet je bovenstaande link in de gaten houden.....

https://webwereld.nl/nieuws/business/nog-meer-prachtige-pre-black-friday-deals-3778873/

• Like 1
  • Thanks 1

On 25-11-2019 at 20:13, wiet61 said:

Sweet seeds 30 % of zo , tenminste dat was vorig jaar , dan zal het nu ook wel wezen .hahahah 

tis zelf 35%....:D

On 27-11-2019 at 15:56, La Buena Hierba said:

ik doe ook aan Black Friday Deal ;)

http://www.labuenahierba.com/products/black-friday-deal

78299133_496178044573934_776427524156764Special Black Friday Deal
Order one Package and get one for FREE !!!

Check out the website link/url 

http://www.labuenahierba.com/products/black-friday-deal

groetjes LBH

IK zal er ook eens een zooi bestellen bij je , mooie aanbiedingen zie ik nu , ik zou er haast voorbij gelopen zijn .

hahahahahqah 

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

1 hour ago, DeVos said:

tis zelf 35%....:D

Dat zag ik vanmorgen om 8 uur ook , ik werd wakker , computer aan , kijken en bestellen maar , het zit

nu al op de post zeiden ze , je krijgt er ook altijd extra zaden van, verschillende soorten , en een mooie grinder 

Van aluminium .

• Like 1

Verder kijken dan de neus lang is heren! Ik heb green poisons voor 100 eu per 50 stuks nu! Zelfde voor Sweet cheese.

andere fast versions voor 26,50-36,50 per 10 stuks, kunnen er ook 14 zijn dat is niet helemaal duidelijk...

• Haha 1

Bij dinafem.org

25 voor 100 +25 gratis.

alles wat je besteld wordt gewoon verdubbeld. 

Bij de verpakkingen van 5 stuks was het eerst 5+2 dus ik weet niet of je dan 7x 2 zaden krijgt of gewoon 5x 2.

• Thanks 1

19 hours ago, boswandeling said:

Bij dinafem.org

25 voor 100 +25 gratis.

alles wat je besteld wordt gewoon verdubbeld. 

Bij de verpakkingen van 5 stuks was het eerst 5+2 dus ik weet niet of je dan 7x 2 zaden krijgt of gewoon 5x 2.

Ik heb er daar ook nog een zooi besteld , je kan ze maar hebben 

• Like 3

idd...voor ong 2 euro per fem zaadje is het te doen..........en heb je meteen genoeg voor 2021...:lol:

ik zag bv dat sumoseeds geeft enkele korting geeft.....27 euro voor 3 fem zaadjes maya gold......is toch te gek..........dat gun ik de slakken niet...:lol:...

• Haha 2