• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Domination

Gorilla kweektent achterzijde dicht ritsen

Recommended Posts

Ik ben bezig mijn Gorilla kweektent in elkaar te zetten, en dat lukt prima, op na de rits achterin.

Dit is zeer lastig en moet met de nodige kracht gedaan worden, omdat je het gehele doek omhoog moet tillen, en dan ook nog friemelen om de sluiting goed te doen.

Hier een foto hoe het er nu uitziet.

Aan de voorzijde is het nog was lastig de rits dicht te doen, omdat ik de linker- en rechterkant met kracht naar elkaar moet toetrekken, om hem dicht te krijgen.

Iemand anders die ook een Gorilla kweektent heeft, hoor ik graag of ik het zo goed gedaan heb, of dat het anders moet.

IMG_5677.jpg

2 hours ago, Kale kweker said:

Kijk even of je stokken overal diep genoeg in die hoekstukken zitten. Ik had ook wat moeite om het doek er overal goed omheen te krijgen

Bedankt ik zal dat nakijken.

1 hour ago, Kale kweker said:

Nope, ik heb een Mammoth en die gebruik ik pas een maand :D

Mammoth ben ik wel zeer tevreden van.

Heb deze nu bijna 4 jaar (intensief gebruik) :D 

Maar is nu stilaan wel aan vervanging toe. 

Hoewel ik moet zeggen dat die ritssluiting van gorilla er wel veel degelijker uitziet.. :D 

• Like 1

1 hour ago, Eagle vision said:

Mammoth ben ik wel zeer tevreden van.

Heb deze nu bijna 4 jaar (intensief gebruik) :D 

Maar is nu stilaan wel aan vervanging toe. 

Hoewel ik moet zeggen dat die ritssluiting van gorilla er wel veel degelijker uitziet.. :D 

De ritssluiting van Gorilla is een mooie sterke, maar toch ging de rits kapot aan de voorzijde.

Hij verloor daar van die tandjes.

Het draait dus vooral hierom, de rest van de kweektent ben ik tevreden over :D

Maar ik moet wel zeggen dat ze het verkopen als de beste perfecte kweektent op de markt, maar daarmee ben ik het niet eens, het laat namelijk toch licht door, niet veel echt piepklein op sommige plekjes stof of bij de ritssluiting.

Ik heb mijn Gorilla tent nu al jaren in gebruik.

Was idd in het begin wat lastig om ze in elkaar te ritsen maar eens alles op zijn plaats zit dan ging het perfect.

Je moet enkel de rits een beetje begeleiden om de tandjes mooi in elkaar te laten gaan.

9 hours ago, Tune said:

Ik heb mijn Gorilla tent nu al jaren in gebruik.

Was idd in het begin wat lastig om ze in elkaar te ritsen maar eens alles op zijn plaats zit dan ging het perfect.

Je moet enkel de rits een beetje begeleiden om de tandjes mooi in elkaar te laten gaan.

Welk formaat kweektent heb je?

Ben je nog nooit een tandje van de rits kwijtgeraakt?

Onderaan de kweektent moet ik duidelijk de linker helft erin drukken, en dan pas ritsen.

Ik heb de 5' X 5' (oftewel 150X150 cm) 

De ritsen bij mij zijn nog allemaal in takt.

Je moet wel voorzichtig doen en zien dat de rits niet krom trekt anders kan dat voorkomen.

Maar dat is met elke rits zo...

• Like 1