• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Dag 24 bloei , toprot?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik heb een aantal amnesia haze plantjes uit stek op dag 23 van de bloei staan(12/12).

de meeste gaan prima! Maar een aantal zijn de topjes donkerder van kleur! Een stuk kleiner! En ik zie minuscule zwarte haartjes erop.!? Wat totaal niet lijkt op de normale witte frisse haar bolletjes .

de luchtvochtigheid in de nacht is 80-99 procent geweest , de luchtvochtigheid overdag is 40-50procent ( temp 22-26)

zie hier een foto van een normale goede top en een niet normale

iemand suggesties?

volgens mij is het door de hoge Lv in de nacht!

wat denk jij?

greeets! Sunshine

5D3B4958-CACA-4B8C-9F0F-766C58901FBF.jpeg

AFD5BD8D-346C-40CF-B7CE-0BB7B9591FC8.jpeg

Op de foto is het idd moeilijk te zien.

Maar mij lijkt het geen toprot.

Valt me ook op dat die minder ontwikkelde top lager gepositioneerd is dan de beter ontwikkelde.

En dat de minder ontwikkelde ook dichter tegen de zijkant staat.

Klopt dit?

Want dan is het vrij normaal dat de lager gelegen top die dan ook nog eens meer aan de zijkant zit (waar het licht minder goed bij kan) minder goed ontwikkelen.

De plant steekt vooral zijn energie in de hoogste toppen (omdat deze in de natuur meer stuifmeel opvangen)

Maar aan die LV ga je wel echt iets moeten doen!

Met 80-90% krijg je gegarandeerd toprot!

Grtz 

Eagle