• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Porro

Even voorstellen

Recommended Posts

Hoi allen,

Ik ben porro, hou vooral van zwaardere indica soortjes alsook is een goed haze'je smaakt ook wel eens.

Ben begin juni 2019 voor het eerst begonnen met indoor kweken, had ervoor al wel is wat oudoor 1 of 2 autoflowers gezet maar was niet zo'n succes.  Nu dus dik 5 maand bezig en heb de kweekmicrobe stevig te pakken, ben er eigenlijk dagelijks mee bezig, plantjes vertroetelen en intussen boeken over biologisch kweken verslinden. "Teaming with microbes aka jet bodemvoedselweb van jeff lowenfells, organic growing van karel schelfhout (ervaren nederlandse kaskweker die transitie naar bio heeft gemaakt en er zich al jaaaaaaren me bezighoud op grote schaal)"

Mijn setup is een dr240w van secret jardin met daarin twee 8 bar led armaturen (wit led full spectrum). Softbox 1500m3 die nog van de hps dateert maar dan hebben we overschot voor de zomer.  Ben nogal redelijk snel hooked geraakt aan de led en heb maar 1 kweek gedaan op 400w hps, nu aan de 2 de bezig die gestart was onder 600w hps en in de helft vervangen door 2 x led 650w. Ook staat er een L120 secret jardin om te voorgroeien, drogen of in de toekomst misschien een moedertje of 2 en stekjes.

Hopelijk kan ik hier nog heel veel opsteken en leren van de ervaren kwekers.

Groetjes en nog een fijne dag toegewenst.

Bedankt allen, ga zien dat ik een dezer een verslag of dergelijke kan openen, nog even aan het kijken op het forum waar en hoe ik het moet posten, kweek op aarde met led...

Thx mr green, is het de bedoeling telkens je een nieuw veldje zaait of zet een nieuwe topic maakt, of mag je gewoon in 1 topic  blijven doorgaan ofte posten?

@Porro, als je dadelijk een teelt verslagen gaat maken start je een topic in de desbetreffende categorie, dus kweek je onder led start je een topic in kweken met led, kweek je op hydro maak je een topic in kweken op hydro enz. 

Kweek je op hydro met led dan kies je één van die 2.

Er zijn er die constant in de zelfde topic doorgaan, ikzelf vindt dat onoverzichtelijk, je kunt (maar dat is mijn mening) beter bij een nieuwe teelt een nieuwe topic starten 😁.

• Thanks 1