• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Domination

Wietolie voor het eerst maken

Recommended Posts

@Frits.Pate Hoeveel druppels gebruik jij, en verdun jij het ook 5x?

Ik zit nu al op 4 druppels.

Word wel wat slaperig, dat is dus een goed teken omdat ik die voor het slapen wilt gebruiken.

Hier zal vast wel gewenning optreden.

Of heb jij hiervan geen last?

On 12/7/2019 at 1:28 AM, Frits.Pate said:

Ik heb verschillende kwaliteiten wiet gehad, en ik denk dat ik zoiets ook wel ongeveer haal gemiddeld.

Maar hoe langer je de alcohol in laat trekken hoe meer overbodige stoffen meekomen, hoe meer opbrengst je hebt maar slechtere kwaliteit.

Mediwiet wilt een gestandaardiseerde hoeveelheid van 1 op 5 verdund. En de kwaliteit is ook redelijk stabiel als je die setup gebruikt. 

Ik zit hier soms 20L te verdampen en dan weet ik echt niet meer hoeveel gram dat ooit was geweest. Maar ik verdun het wel door zoals mediwiet het doet.

Je moet toch het aantal gram cannabis wel weten, anders weet je niet hoeveel alcohol je moet gebruiken.

Met de Cannolator wordt er gezegd 6x het gewicht van de cannabis, dus 20 gram = 120 ml alcohol 96%.

5 hours ago, Frits.Pate said:

De flesjes als in de bruine kleur samen met de olie maakt ze zwart? klopt. Pure olie is ook zwart. verdund is het donkere olijfolie.

Ik heb ze tegenwoordig goudkleurig dus bruiner ipv zwart.

Hoe kom je aan de 9 gram?

Ik zeg altijd 7 tot 12 % aan olie van het droge product, ik heb vaak rond de 8% (omdat ik snel spoel en buitenwiet gebruikt) hun eigen website zegt zelf:

-20 gram droge (onbespoten) wiet (om circa 2 gram pure THC-wietolie te maken –) https://wietolie.nl/wietolie-maken-cannolator/

Ik zit dan aardig juist met 36 gram knipafval cannabis op 3,1 gram wietolie.

Het kwam door de donkere olijfolie dat het zwart is.

Hoeveel druppels van reguliere sterkte neem jij per keer?

Vandaag 5 druppels genomen, maar vind het nog niet echt aanslaan.