• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sef

Voorstelrondje Sef

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Sef, 18 jaar. Heb vorig jaar voor het eerst 1 autoflower buiten mogen kweken en heb hiervan genoten, :D

dit jaar wil ik weer buiten autoflower's kweken, maar met een hoop meer kennis....

Ik heb al zaden uitgekozen met hulp van een vriendelijke medewerker daar,
Big Bang Autoflower en Royal Bluematic Autoflower zijn het geworden^_^

Ik heb al veel verslagen hier gelezen en hoop zo veel mogelijk te leren voor een perfecte oogst!

• Like 1
  • Thanks 1

Welkom op het forum Sef.

Als je een topic hebt en je post daar je vragen in dan zal je zien dat hulp vanzelf komt.

• Thanks 1

hoi Sef,

leuke hobby heb je :)

alvast veel succes voor je volgende ronde.

niet teveel gekke dingen uithalen in het begin, als je wilt investeren schaf dan een fertometer en een goede Ph meter aan en ga geen goedkope rommel kopen (zoals ik) uiteindelijk beland je toch in het duurdere segment.

een fertometer en een Ph meter kan je een hoop ellende besparen en je opbrengst zal goed zijn.

geef niet teveel water,beter weinig en achteraf wat bijgeven dan teveel (want dat kun je er niet meer uithalen).

verspreid je autoflowers over het jaar met eventueel een overlap dan kun je met gemak 2 keer oogsten.

hopelijk heb je een goede zomer met veel zon,dan hebben wij dat ook :)

• Like 1
  • Thanks 1

Bedankt voor de tips @fsmidt?

Ik ben zeker van plan een fertometer aan te schaffen, ben alleen geen fan van dat 3 lampjes systeem...

Online lijken ze allemaal hetzelfde te werken, zijn er geen fertometers die een precieze meting geven?

16 hours ago, Sef said:

Bedankt voor de tips @fsmidt?

Ik ben zeker van plan een fertometer aan te schaffen, ben alleen geen fan van dat 3 lampjes systeem...

Online lijken ze allemaal hetzelfde te werken, zijn er geen fertometers die een precieze meting geven?

voor voedingswater zou je een E.C meter kunnen gebruiken echter dan heb je niet de voedings waaarde van de aarde (medium) maar alleen het water.

met de Fertometer (die groene) meet je de waarde van het medium zelf.

ik denk dat je niet te precies moet gaan kijken neem die groene meter zoals meerdere hier en ga voor het groene lampje of als je aan de max. wilt dat hij van rood naar groen gaat.

deze dingen werken perfect.