• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Bonkie_kong

Bonkie_Kong stelt zich voor..

Recommended Posts

Hee allemaal :)

Wat een vet forum zeg, dit is voor mij helemaal nieuw. Wist niet dat er zo'n forums bestonden. 

Ik ben vorig jaar begonnen met Guerillakweken en dat is echt mijn ding kom ik achter haha.. Super vet! 

Vorig jaar had ik 3 spots welke ik allemaal bezocht op mijn fietsje en vishengeltje. 

Spot 1 in de bossen met 5 automazar

Spot 2 aan de rand van een bos met 12 norther light auto

Spot 3 onder een hoogspanningsmast langs de maïs 23 AK47 auto

AL met al 40 planten met een totale oogst van 500 gram droog en honderden euro's lichter ? wel een hele leuke tijd gehad. 

Spot 1 was gewoon kut m'n plantjes waren ongeveer 20 cm geworden door te weinig licht. Wat wel een supervette plek was waar niemand kon komen, ik moest namelijk flierjeppend de sloot over. Volgend jaar wil ik dat dus anders aanpakken en wat verder het bos ingaan en een groot stuk bramen weg gaan halen (waar geen bomen staan dus) 

Spot 2 was ook niet veel (te laat gezet in half juni) 

Spot 3 had ik het meeste afgehaald maar die moesten er 2 weken te vroeg af ivm de maïs kneuzer. Echt balen

Nu heb ik nog 2 andere spots kunnen vinden waar ik volgend jaar wil gaan knallen. Een om gekapt bos waar zo goed als niemand komt hoop ik en waar dus wel heel veel zon kan komen. 

Er valt nog veel te leren en ik hoop veel van jullie te kunnen gaan leren. 

Hieronder een paar foto's van afgelopen jaar. 

IMG_20190806_185952.jpg

IMG_20190806_190234.jpg

IMG_20190719_200813.jpg

IMG_20190811_155102.jpg

IMG_20190719_200830.jpg

IMG_20190811_154941.jpg

• Like 2
  • Thanks 1

Welkom Bonkie! Mooie foto’s heb je gemaakt! Door schade en schande wordt men wijs: volgend jaar vast minder uitgaven en meer opbrengst! Met je vragen (en kweekverslag!) kan je terecht in de guerilla-hoek, prangende vragen kan je het best in de chat gooien!

game on!

• Like 1
  • Thanks 1

welkom !!

knap dat je zelf hebt bedacht  om een net er helemaal overheen te zetten.....:wub:..dat zie je niet vaak in topics hier...( konijnen hazen en reeën komen overal..ook in de mais...net als wilde varkens.)

1e jaar ..geoogst...en niet geript of geruimd.......je hebt dus zeker talent !! en je hebt je spullen nog van jaar 1....dus dat scheelt weer voor jaar 2.....

goed bezig.....en ja tis een kweekvirus....zeer besmettelijk...:D

had je nog zaad gemaakt met die auto ak47? of waren het allemaal duur gekochte fem zaden?

• Like 1

On 24-12-2019 at 14:01, DeVos said:

welkom !!

knap dat je zelf hebt bedacht  om een net er helemaal overheen te zetten.....:wub:..dat zie je niet vaak in topics hier...( konijnen hazen en reeën komen overal..ook in de mais...net als wilde varkens.)

1e jaar ..geoogst...en niet geript of geruimd.......je hebt dus zeker talent !! en je hebt je spullen nog van jaar 1....dus dat scheelt weer voor jaar 2.....

goed bezig.....en ja tis een kweekvirus....zeer besmettelijk...:D

had je nog zaad gemaakt met die auto ak47? of waren het allemaal duur gekochte fem zaden?

Ja m'n spullen heb ik nog dus dat scheelt inderdaad volgend jaar weer ?

Had mijn zaden best goedkoop op een cannabis webshop geloof iets van 2,5 euro en bijna allemaal uitgekomen

Welkom op het forum.

Je kan in de wintermaanden gerust wat lezen hier op het forum.

Misschien kan je sommige zaken wel in de praktijk omzetten.

• Like 1