• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Help!!!. Ik heb een forum probleempje!!!

Recommended Posts

Nee rustig Databaas,

Ik heb niet echt een forum probleem,.. ;)/>

Geen stress.

Maar denk maak vast even een topic,.

Altijd leuk,. Databaas,. die zich verslikt in de koffie als ie deze topic ziet staan. ;)/>

Maar als ik dan een suggestie mag geven een knop terug naar onze home pagina zal wel makkelijk zijn.

Gr Kut

Nou zal ik dan maar een forumprobleempje neerzetten als aftrap?

[#10171] Je hebt geen toestemming om deze bijlage te bekijken.

En ik ben nou net zo dol op plaatjes !!!!! En dit waren de plaatjes van knutselkut ;)/>

Het is pas een probleem als data baas het niet op kan lossen ;)/> en dat bestaat niet :D/>

tot die tijd is het een klein foutje! :D/>

wel beetje positief blijven hè mensen !? ;)/>

met de hartelijke groeten L€on

Guest Databaas

Rule 1: Never let the Admin choke in his cup of joe

Rule 2: The admin is always right

Rule 3: Never put a button to a homepage on a forum XD

Als je namelijk vanaf de homepage bent binnengekomen en je klikt op Forum, dan krijg je namelijk een appart venster met het forum erin.

Guest Databaas

@Groene

Plaatjes probleem gefixed. Mag ik adviseren voor dat soort issues mij direct te PMen? Hiervan krijg ik namelijk e-mail binnen met het bericht en kan ik direct het probleem aanpakken. ;)/>

Fijn plan DB, ik al je in het vervolg PM'mmen. Al heb ik zelden haast natuurlijk. Dan kan ik je ook meteen Pm'men dat het schalen van de afbeeldingen als foto en avatar zich buiten mijn begripsvermogen heeft verplaatst, of even niet wil werken natuurlijk. Ik zal je PM'men ;)/>

goede morgen forum vrienden! ;)/>

maar... een super goedemorgen voor de 2 heren die zich inzetten voor dit geweldige forum!

Kweek-karel en Data-baas

even een vraag, het lijkt me makkelijk als er in het forum ook een kopje foto's komt. ik heb zoals jullie weten namelijk foto's van andere kweken.

maar wil die foto's niet tussen me verslagen maken.

mischien dat ik er over heen heb gekken maar dan hoor ik dat wel

mensen een fijne ochtend en ik ga de weg onveilig maken met een grote L op dak.

Tip-Tip

Beste Tip-Top.

Ik snap dat het makkelijk is om een eigen map met foto's te hebben, ook zodat je hieruit een link kan spammen op de chat, of eventueel kunt linken naar je facebook, of andere pagina's.

We zijn vanaf de start van het forum hier al naar aan het kijken, net als de mogelijkheid van het automatisch schalen van de foto's. Nu weet ik dat er een paar extra mogelijkheden zitten in de nieuwe software zit. Waar Databaas naar aan het kijken is. Echter de man is vrij druk, heeft een x aantal projecten lopen en nog een baas die hij tevreden moet houden.

We moeten ook niet vergeten Databaas doet het vrijwillig, hij heeft zelf niks met blowen of growen, (nog steeds niet ;)/> ) Hij vind het gewoon leuk om mij zo gelukkig te zien met dit project. Maar voor hem is het geen top prioriteit,(wat ik goed kan begrijpen) en voor hem kan de nieuwe software nog wel even moeten wachten, wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij er niet mee bezig is. Het staat gewoon niet op zo'n hoog vuurtje. Tot hij de andere projecten over kan dragen, of kan afronden. Dan gaat ie weer een paar uurtjes in het forum steken, een paar uurtjes klinkt niet veel, Maar wie Data kent weet dat ie in die uurtjes wel verdomd veel en goed werk doet.

Dus ik hoop een beetje op jou/ jullie begrip en geduld.

Gr Karel

Guest Databaas

Vrienden van Wietforum, goedenavond <_</>.

Ik heb het ontzettend druk gehad en heb het nog steeds gigantisch druk. Dit houd echter niet in dat er geen innovaties op dit forum gaan verschijnen... Integendeel! Mijn persoonlijke Igor (karel kweker) heeft de afgelopen tijd veel werk gehad met het verbeteren van de site en ook veelal de kleine details op het forum worden goed opgepakt door hem. Ik verwacht dat er in de tussentijd nog meer gaat veranderen wanneer ik er niet ben. Ik heb momenteel zelf 8 sites in beheer, 5 sites in ontwikkeling en 3 designs die aangepast moeten worden voor mijn projecten een beetje rust beginnen te krijgen. Wanneer ik dit eenmaal achter de rug heb zullen er meer veranderingen op het forum verschijnen.

Om toch wat ideeën te krijgen van wat er nog gaat gebeuren en waarom deze baas van data het zo druk heeft, ga ik mijn minion (winkwink) en medeadmin/moderator het verzoek geven om alles in een document op te slaan zodat ik daar een goed overzicht van krijg.

Om toch een klein beetje spanning tussen jullie te maken wat betreft de leukere veranderingen:

- Map met foto's

- Extra functionaliteit van het forum

- Webshop..................................... (yes...)

Deze komen deze winter langzaam maar zeker er in en verbaas je er niet over dat het straks stukje bij beetje ineens veranderd.

Groeten,

Jullie Databaas!

kan ik hier mn vragen kwijt?? Hoe krijg ik een foto op het forum??..Heb het forum al ff besnuffeld en kon het niet vinden...of kijk ik erover heen??

tnx!

Hoi Newbee,

Hoe plaats je foto's op het forum?

Onder het invoerschermpje zie je 2 knopjes zitten 'post' en 'gebruik volledige editor'.

Deze optie heb je niet als je een topic start. want dan zit je al in de zelfde omgeving. :lol:

In de volledige editor functie heb je onder het invoerscherm 'Bijlagen' staan.

'Bestand kiezen' als je hier op klikt krijg je een overzicht van je eigen pc, en hier kan je dan een foto selecteren die je wilt uploaden, je klikt op openen en dan 'voeg dit bestand toe' de foto komt in een lijstje te staan.

Zet de cursor (type streepje) op de plek waar jij de foto wil toevoegen,. en klik achter het lijstje 'voeg toe aan post' zo heb je de foto op de juiste plek staan.

ik hoop dat het zo beetje duidelijk is??

Wilde die waarde bon wel ff verzilveren, hahah...

Dutch Passion heeft een mooie collectie, dus raak daar wel € 200,- kwijt. ;)

Helaas werd ik blij van een dooie vis... ;)

greetz

Ik reageer op die banner die altijd op jullie homepage zie, over waardebon ;) Naast de rubriek kortingscode!

Voor de rest loopt de communicatie goed hoor!

Greetz

iets met toggle editing mode geloof ik , links boven in bericht scherm...volledige editor

en dan link kop en plakken