• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
vick

Hallo! Ik ben ...

Recommended Posts

...
Sja,. ik twijfel even of ik mijn echte naam moet vermelden hier.
Ik ben ambtenaar, dus kan ik héél snel mijn baan kwijtraken als men merkt dat ik geïnteresseerd ben in cannabis.

Ik ben een beginnende binnenkweker. (mijn buurman is van de NSB, dus vandaar dat het niet in de tuin kan)
Heb ook gelijk een vraag:
Of je hier kweekspullen zoals een nagenoeg nieuwe HPS lamp te koop mag zetten. Wil namelijk tóch overstappen op LED en zit dus met een nieuwe HPS lamp die ik niet op marktplaats durf te zetten.
Wie weet een oplossing.
Verder doe ik nog veel fout. Veel dorre bladeren ... Door voeding of teveel wind.. Ik weet het niet zo goed.

Groet.

Welkom op WF vick, idd hier mag niet gehandeld worden, je eigen naam zou ik sowieso niet gebruiken daarom hebben de meeste zo niet allemaal een Nick name ??? succes :stoned-smiley:

• Like 1
  • Thanks 1

Welkom op het forum Vick.

Zoals al gezegd mag er niet verhandeld worden op het forum (lees anders even onze regels na).

Er zijn wel op sociale media en internet sites waar je terecht kan.

• Like 1

Welkom op weedforum ... 

Eigenlijk staat alles wel in de regels idd.. 

Er is hier genoeg te lezen om van te leren .. doe je voordeel er mee :) en maak er iets leuks van :D 

ps.. nickname is altijd handig ;)