• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Domination

Ventilators gauw kapot + ervaring verschillende soorten

Recommended Posts

10 hours ago, Sebas said:

Die Nie-co-rol jojo zijn ideaal, ook om de planten te leiden! Ik heb ze bij desjop gehaald, voor een euro per stuk ofzo. Heb er een stuk of 30 besteld en die doen het allemaal ?

De variant die jij hebt, daar heb ik mijn tuinkas mee vol hangen, ideaal.

De variant die ik heb, kon ik in NL niet  zo snel vinden.

De haakjes zijn iets dunner en scherper, waardoor ik ze perfect in de fans kan prikken en met de stopper erop, eenvoudig in hoogte te verstellen.

Ik gebruik ze daarom ook om bijvoorbeeld sensoren op te hangen in mijn kweekruimte.

Mijn boxfan hangt op met 2 haken door de tralies achteraan.

Uiteraard zien dat de ventilator deze niet raakt. Deze hang ik dan beetje schuin op onder mijn filter.

Je kan de voet van de ventilator ook op een stuk hout monteren en dan ophangen in je tent.

Zo een toestel heeft een beveiliging tegen omvallen, deze is ook te omzeilen door de interne switch los te koppelen en de kabels aan elkaar vast te solderen.

Dan kan je die boxfan zelfs bovenaan in je tent monteren zodat hij naar beneden blaast.

Volgens mij heeft Testament zo gedaan in zijn tent.

Je ziet als je er 2 minuten over na denkt dat er zeker oplossingen zijn. Beetje inventief zijn hé.

• Like 1

sorry ik kan daar geen foto van laten zien op t moment

mischien Tune

maar zoals tune al zei via de achterkant en dan even goed testen zodat er niets geraakt word

er zitten meerdere delen waar die aankan maar ik pak dan t stevigste deel

en bovenaan in t midden hang ik m mee op.

hangt die schuin dan even corrigeren

Ik heb in mijn Kleine kast een aquarium cooler gemonteerd. Ivm de kleine ruimte kon hier geen clip fan in. Deze cooler kan je richten omhoog of naar beneden. 

Voorbeeld: https://www.onlineaquariumspullen.nl/nl/hobby-hobby-aqua-cooler-v4.html

Voorbeeld hierboven is trouwens ook per fan in te stellen. 

Overigens zijn ze bij AliExpress een stuk goedkoper. Je hebt ze ook met 8 ventilatoren etc.

Ik vind het mooi.

Deze ventilators op een rij lijken mij ideaal voor scroggen.

Als je de planten op dezelfde hoogte kunt houden, met een platte led lamp, dan kan je exact daartussen de ventilators opzetten

Zover ben ik nog niet ;)