• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Hallo iedereen, 

Ik ben 32 jaar uit België :D:P twee jaar geleden geopereerd wegens kanker en op aanraden van mijn vriend ben ik na die operatie cannabis olie beginnen gebruiken. Mijn herstel ging zoveel beter daardoor, ik ben een echte voorstander van het medicinale gebruik! Het heeft me zo geholpen, ik voel me er super door.

Ik ben hier omdat ik eigenlijk op zoek ben naar een recept om glijmiddel te maken op basis van wietolie. De pure wiet olie heb ik al maar het zou handig zijn moest ik de verhoudingen weten tussen de hoeveelheid kokosolie en de hoeveelheid wiet olie (aantal druppels.....?) :rolleyes:

De meeste recepten spreken over gram maar ik heb de pure olie staan (ongeveer 5 ml)

Cannabis glijmiddel zou namelijk geweldig zijn :D, ik heb er al veel over gelezen maar vind nergens een duidelijk recept.

Iemand ervaring mee? 

Hopelijk kan iemand me verder helpen

Mercikes xxx :rolleyes:

Vast geen 1 op 5 zoals met normale olie....

Maar ben ook wel benieuwd hoor :)

Maar wat in dat topic ook gezegd wordt, dat je moet oppassen met infecties enzo met die natuurlijke oliën... 

• Like 2

Vul een potje met cocosolie warm deze op in kokend water, doe er een druppel of 2 pure olie in en voeg cocosolie toe tot de juiste verdunning.

1 ml olie gaat bij mij in 50 ml cocosolie (welke mensen dan zelf weer doorverdunnen).

Heb hier wel cocos olie maar dat is meer een pasta totdat het warm wordt, is die bio van de lidl... Maar die is niet heel goed gezeefd volgens mij...  voel wel eens stukjes, lijkt me niet dat je die binnen wilt krijgen :)

Dus zal waarschijnlijk vloeibare cocosolie moeten zoeken