• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
BrexFR

12x Power Kush - bio

Recommended Posts

Daar ben ik weer, veel gebeurt de afgelopen tijd..

Heb de groeikracht in de grote pot een beetje onderschat, goed aldoende leert men.

Laat het nou net gebeuren dat ik tijdens de groeispurt een week doodziek op bed heb gelegen(nee geen corona😂)

Vrouw lief heeft der best gedaan met water geven, alleen het buigen en knakken is wat minder gegaan. 

Ben weer te been dus heb eindelijk even wat plaatjes kunnen schieten. 

Het is niet het mooie gelijke veld waar ik op gehoopt had, tis niet anders we moeten het er mee doen. 

Bloei zit er goed in, ben dan ook begonnen met het meegeven van bac bio bloei. 

Bacto's geef ik ook nog wekelijks mee. 

Ben ook bezig om een thee te maken van guanokalong, dit heb ik uit soma zijn boek.  Heb dit ook toegepast bij mijn minerale kweken en vond de geur/smaak beleving een stuk steviger dan toen ik het zonder kweekte. 

Die gaat volgende keer mee met het water geven. 

IMG_20200315_130830.jpg

IMG_20200315_130820.jpg

IMG_20200315_130616.jpg

• Like 3

Mooi donkergroen blad. Beetje hoog in de voeding maar ze kunnen het nog wel verteren.

• Like 1

@Tune klopt vond ik ook al, werk met buffertabs voor de groei fase. Op aanraden van verkoper er 20 ingestopt. Volgende ronde gaan er zeker minder tabs in. 

Bloei week nr 5, nog 3 te gaan.👌

Gaat zen gangetje, toppen beginnen steeds dikker te worden. 

Heb ook een nieuwe aanwinst, een Bluelab PH Grond pen, was toch wel benieuwd wat de ph van de aarde in de pot was en kwam uit op een ph van 7.0. Mischien te weinig bodemleven opgebouwd voor het zelf reguleren ervan, afijn. 

Begin ook wat verkleuring in het blad te zien, vanaf nu zuur ik me water aan naar 6.8 voordat de dames het krijgen, kijken of we hiermee de ph in de pot op 6.5 kunnen krijgen, wat ik hiervoor gebruik is biobizz ph min(citroenzuur). 

IMG_20200410_075039.jpg

IMG_20200410_075130.jpg

• Like 1