• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Milieudelict

Wiet verdampen op mijn mod voor e-liquid?

Recommended Posts

Ik ben benieuwd of er knappe tankjes/atomizers bestaan voor het verdampen van wiet/kruiden die passen op mijn huidige mod voor het vapen van e-liquid.

Op google had ik wel een paar hits maar daar zaten geen Nederlandse websites bij, laat staan dat ik de daar genoemde producten op Nederlandse websites terug kon vinden.

Ik heb een Innokin Proton boxmod wat een zeer betrouwbaar apparaat is van hoge kwaliteit. Hiermee kan ik temperatuur geregeld vapen, geschikt voor tankjes met 510 schroefdraad en kan een vermogen leveren tot 230Watt.

Nou heb ik in het verleden wel eens wat voorbij zien komen op het internet maar ik kan hier niks meer over terug vinden.

Dus mocht iemand hier ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag.

Ik zou maar oppassen met het mixen van die vloeistoffen en thc/cbd....  Kan dan ineens snel over zijn met je als je die verhalen leest uit USA ;)

• Like 1

Hahaha nou maak je daar maar niet zo druk om hoor. Ten eerste zoek ik een kruiden verdamper voor op mn mod, dus waar gewoon wiet in gaat.

Verder is e-liquid redelijk safe, het slechtste stofje dat er in zit zijn de aroma's (afkomstig uit de voedingsmiddelen industrie) die zijn eigenlijk niet bedoeld om te verdampen maar je weet teminste wat je binnen krijgt en dat is met tabak nog steeds erg onduidelijk, daarna komt de nicotine die ook nog eens in veel mindere maten wordt opgenomen.

Als de overige stoffen, PG en VG zo slecht waren zouden ze ook de rookmachines in de horeca moeten verbieden :p :p lol want dat is exact de zelfde stof en er is nergens controlle op of ze ook echt pharma grade pg en vg in rookmachines stoppen dus je kan beter vapen dan naar een discotheek gaan denk ik.

Die verhalen uit Amerika... tja je hoort hier op het nieuws alleen het verhaal van die 5 doden in korte tijd maar wat de uitkomst is van het verdere onderzoek vonden ze om wat voor reden ook blijkbaar niet belangrijk genoeg om uit te zenden.

Daar ging het namelijk om wegwerp thc cartriges afkomstig van de illegale markt en uit onderzoek is dus gebleken dat er voor het verlijmen van delen middelen zijn gebruikt die behoorlijk giftige stoffen bevatten.

Ze hebben dus werkelijk cyanide aangetroffen en dat is een van de meest giftige stoffen voor de mens en eigenlijk altijd dodelijk.

Overigens hebben ze die zelfde type cartriges maar dan afkomstig van de legale markt onderzocht en die bleken veilig en schoon.

En al was het wel het gevolg van gewoon vapen geweest dan vind ik die 5 doden in die 10jaar dat het vapen bestaat echt een extreem gunstig en acceptabel cijfer vergeleken met de gevolgen van roken.

Het is ook te bizar voor worden dat de Nederlandse overheid bezig met het vapen te verbieden, sinds vorig jaar mag bijvoorbeeld de verpakkingsinhoud maar 10ml bevatten terwijl je wel gewoon een onbeperkt aantal sloffen sigaretten mag kopen.

Het draait allemaal om geld en de tabaks lobby en niet om onze gezondheid. In Engeland wordt het namelijk gepromoot door de overheid en mensen in de bijstand krijgen het daar zelfs vergoed als ze vapen ipv roken.

• Like 1

Ja dat was ook nog een dingetje inderdaad, olie basis liquids... ook niet verstandig om te vapen. 

Wat je ook nog wel eens voorbij ziet komen is dat men popcornlong kan krijgen door de zoetstoffen, een aandoening die men normaal kreeg door het werken in popcorn fabrieken. Helaas is er voor het vaststellen daarvan een agresieve biopsie nodig (of hoe dat ook heet) een stukje weefsel uit de longen halen maar later bleek dat een groot deel van de rokers hier ook gewoon last van had.

• Like 1

Trouwens is The Washington Post wel een btje Telegraaf x 100. We nemen een kern van waarheid en verzinnen de rest er omheen. :p dus in hoevere het hele verhaal klopt zul je nooit weten maar er wordt gagarandeerd met cijfers gegoocheld.

• Like 1

Ja dit is wat ik ook had gelezen: Federal health officials have identified vitamin E acetate....

De combinatie met CBD is dan dodelijk...  zeiden ze, maar waarschijnlijk is het zonder thc/cbd ook al gevaarlijk lol

• Like 1

Ja het lijkt me een btje gek dat cbd het dan opeens gevaarlijk maakt en ik beschouw dat soort berichtgevingen meestal als onzin afkomstig van de tegenhangers van het cannabisbeleid.

• Like 1

kan best waar zijn. ik zou me alleen niet bang laten maken.

je weet pas wat het verschil is als je het echt een tijd lang en veel doet en er dan compleet mee stopt en dan in fases kijkt naar je gezondheid/hoe je je voelt.

je kunt ook zon crackpijp kopen.

eagle-bill-s-shake-pipe.jpg

althans dat vonden mijn mede 16-17 jarigen toen  :lol:dat het er zo uitzag.

nooit getest met goeie wiet helaas. (snel kapot :) )

12 hours ago, Milieudelict said:

Ik kwam over de mr bald T berichten tegen dat het keramische deel een soort getint laagje heeft wat beschadigd raakt bij hoge temperaturen.

ik heb geen ervaring met bovenstaand product,ik wilde alleen aangeven dat  een soortgelijk product kan gebruiken.

je hebt er wel 1 nodig waarbij de temperatuur in te stellen is.

zonder instel mogelijkheden krijg je een vieze smaak ,maar je raakt wel onder invloed.

met jou mod kun je de stroomhoogte instellen dus je zou hiermee de voor jou geschikte temperatuur kunnen instellen.

eerlijk gezegd heb ik nog niet eentje kunnen vinden welke een lekkere smaak geeft ben daarom overgestapt naar de jomotech dark knight honour echter deze keramische cup is na een aantal jaar kapot gegaan ik gebruik nu de herbalaire H3,maar ja dat is niet wat je zoekt.

ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat gebruken.

Als de keramiek bijvoorbeeld verhit wordt door een rvs coil of iets dergelijks dan zou ik met mijn mod ook gewoon de gewenste temperatuur moeten kunnen instellen. Dat werkt met de e-liquids iig fantastisch.

Een vriend van me heeft de mighty, dat is een geweldig apparaat maar eigenlijk wel erg duur in aanschaf. Ik zit nog te twijfelen maar het zo wsl zoiets gaan worden.