• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Fem spray “lesbian dream”

Recommended Posts

die gast in dat filmpje had wel erg weinig pollen....zei hij ergens.........hij had maar 1 topje gedaan ipv het hele takje....dus ik zou iets meer doen....als hij...

Goede tip..... ik weet eerlijk gezegt ook niet hoeveel stuif er nodig is om 1 autoflower volledig te bevruchten ....en aangezien ik maximaal zaadjes wil🤩 ..... ben vrij nieuw hier mee 

mischien maak ik wel een verslagje ik kan wel wat tips gebruiken hehe😢

• Like 1

Maar voorlopig nog maar eens het een en ander rond lezen op het forum...  de plantjes zijn  net met hun koppie boven de aarde, en hun nieuwe tent is nog onderweg..... de led lamp ( ook voor het eerst) kwam gisteren binnen 💪

• Like 1

Ik weet dat een oud forumlid ook wel fem zaad heeft gemaakt en bij hem lukte het wel altijd maar was het ook moeilijk om genoeg fem stuif te oogsten, en volgens mij is die fem stuif ook niet altijd even krachtig. Grote aantallen fem zaad was dus de uitdaging. Ik zou ook gewoon lekker veel sprayen.

Respect trouwens dat je het uberhaupt gaat proberen, ik ben er ook erg geinteresseerd in. Ga je het in een topic bijhouden allemaal?

• Like 2

http://www.zilvercolloidaal.nl/bestel colloidaal zilverwater colloidal silver kopen.htm

Huh deze shit wordt allemaal voor detoxen enz gebruikt? Maar hier maken ze toch ook fem zaad mee? Op opengrow is een topic over fem zaad maken en daar zeggen meerdere mensen dat 50ppm colloidail silverwater het fijnste werkt.

Fijner dan die spray van vos z'n link zeggen ze er zelfs bij.

• Thanks 1

Tnx boswandeling , ja ik ga wel een klein verslag hier over bij houden .  Ik ga eens kijken naar dat zilver water en wat verslagen van anderen zadenkweekjes

ik heb me nog te weinig verdiept Eigenlijk en al wel een begin en beslissing  gemaakt :p maar waar een wil is is een weg

het andere middel is inmiddels als besteld en gaat ook zeker gebruikt worden aangezien ik meerdere zaden kweekjes wil

doen . Leuk om te expirimenteren  

• Like 1
  • Thanks 1

@boswandeling...idd..kheb het topic gevonden...thx .pff wat veel mensen bemoeien er zich tegen aan die tegen feminiseren zijn....:wacko:

wat is nu de beste manier....:huh:

ik lees overal....de hele plant incl de bladeren spuiten.....en de gast van de spuitbus heeft het over de nodes en de topjes....alleen....door te spuiten....of met een penseel nat te maken.......dit laatste lijkt me logisch.......de beste manier..??

nergens staan de ppm van het spul van de spuitbus....en officieel zegt de producent niet eens wat het is.......

• Like 1

ja...op die site staat het er bij....

-------------------------------------------------------------------------

MEER INFORMATIE

Zilverwater 50 PPM Colloidaal Zilver

1 Liter zilverwater 50 PPM wordt geleverd in een fles 1000 ml van bruin glas met dopsluiting en vermelding van de productiedatum. 

Colloidaal zilver is 1 jaar houdbaar in donker glas waarin het geleverd wordt. 

Meer informatie over de werking en het gebruik van Colloidaal Zilver Water: www.ColloidalSilver.nl

Zware 50 PPM wordt vaak gebruik om zaden te veredelen. Voor de mens zelf is 20PPM meer dan voldoende.

--------------------------------------------------------------------

7 hours ago, OutdoorKing said:

Veel antwoorden op jullie vragen hier

ja ik wilde die ook net posten maar das sts......:D..maar mijn vraag is daar niet mee beantwoord...

leuk allemaal,staat op mn bucketlist.

je kan ook zelf zilverwater maken

51 minutes ago, fsmidt said:

leuk allemaal,staat op mn bucketlist.

je kan ook zelf zilverwater maken

Ja... maar dan komt je moeilijk hoger als 30 ppm heb ik begrepen.....en 50 ppm is kant en klaar te koop....

23 hours ago, OutdoorKing said:

Veel antwoorden op jullie vragen hier

Waneer zou je het best een autoflower kunnen inspuiten op jou manier...?

succes, lesbian dream werkte nooit hier. alleen bij zwakke soorten die al last hadden van hermafrodiet vorming.

Probeer STS maar eens, de STS techniek die overal staat is ook achterlijk en beproeft zich meer op geluk dan kennis, zelfs de bedrijven kunnen niet rekenen, overal staat de verkeerde formule, berekening en te zwakke sprays.... Dus ik heb jaren geleden een spray geoptimaliseerd die bij mij 100% heeft gewerkt met elk soort.

Aangezien ik een hekel heb mijn techniek te delen deed ik het nooit. Maar deze kleinere community heeft mijn respect wel gekregen.

Je neemt:

0.7 gram Silver Nitrate, oplossen in 40 ml Demiwater

2.5 gram Sodium Thiosulfate (anhydrous) in 160 ml Demiwater

Dit langzaam samenvoegen 160 ml bij de 40 ml en niet anderom met continue roeren.

Hierbij gooi je 800 ml Demiwater.

Deze oplossing in een spuitfles met alu folie erom en koud en donker bewaren.

Je werkt met zware metalen, bril en handschoenen gebruiken dus, en die oplossing niet naast je boterham in de koelkast zetten en die plant niet roken. Niet in het riool gooien etc.

Met sprayen een goed filter voor je bek en niet in de ruimte, maar buiten, zak over de pot want het mag niet in de bodem komen.

Autoflowers spuit je 2 weken na ontkieming en na 2 weken na de eerste keer weer.

Photoflowers spuit je 2 weken voor 12/12. en de dag van 12/12.

edit; ik kon wel zien aan de bloemvorming of ik 2x moest spuiten, de helft van de tijd was 1x genoeg.

edit 2: Outdoorking was mij voor, ook voor het eerst de goede verhoudingen op internet gezien nu. netjes!

• Like 4

tekst opgeslagen in word document en staat op mn bureaublad.

wie weet ga ik het eens proberen.

bedankt voor het delen.

• Like 1

Same 4 me.... bedankt voor de info!

ik ga dit zeker eens proberen ... even snel de benodigde spullen zien aan te schaffen

maar als eens autoflower al na 14 dagen vanaf ontkieming moet worden ingespoten met dit middel, in hoever kan je dan ook slechts 1 stengel behandelen?om de rest van de plant ermee te bevruchten ...

of moet dit middel gewoon de gehele plant raken?....

gr

• Like 1

lijkt mij niet met al dat vergif. de hele plant inspuiten en met de nodige beschermings maatregelen voor zowel jezelf en de natuur.

• Like 1

On 1-3-2020 at 11:38, fsmidt said:

lijkt mij niet met al dat vergif. de hele plant inspuiten en met de nodige beschermings maatregelen voor zowel jezelf en de natuur.

dit

On 28-2-2020 at 17:29, DeVos said:

maar mijn vraag is daar niet mee beantwoord...

klopt, ik dacht dat ik het beter had vermeld.

Ik doe altijd de hele plant.

Dit omdat het voor je opbrengst aan zaad veel beter is dat je zaadmakers later in bloei worden gezet dan de stuifmeelmakers. Met onbekende genetica en de eerste keer raad ik 3 weken tijd tussen aan, later kan je dat eventueel verlagen naar 10a14dagen.

Als je dit niet doet bestuif je de plant als deze al te ver gevorderd is in de bloei. Het resultaat is enorm veel bestuiving op een plant die eigenlijk zijn laatste levensfase al aan het ingaan is.  Als je pech hebt oogst je enkel licht en plat zaad op deze manier. Als je een echt langbloeiende soort hebt dan valt dit risico beter mee. Met super snelle soorten heb je niet zo'n groot 'window of opportunity'.

Ik bespuit ook altijd alle bladeren, boven en onderkant.

Het grote verschil tussen STS en CS is dat je met STS maar 1 of 2 keer spuit en met CS dagelijks.

• Thanks 3