• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sarah1970

Derde poging buitenkweek

Recommended Posts

tis niet anders.....zoveel mogelijk schut-blad eraf halen....en de ventilator erop....

als je ziet dat er buiten een lagere lv is.....dan door tochten...

een electische ontvochtiger er bij zetten heeft geen zin....die apparaten werken niet of nauwelijks onder de 16 graden....

37 minutes ago, DeVos said:

een electische ontvochtiger er bij zetten heeft geen zin....die apparaten werken niet of nauwelijks onder de 16 graden....

Ik bedoelde van die plastic bakken met korrels er in. Werken die ook niet onder die temperatuur?

weet niet welke je bedoelt....hoeveel gram water nemen die op?....

je plant bestaat uit 80% water....

10 minutes ago, Sarah1970 said:

geen idee of dat helpt.....ook al vangen ze 450 gram water uit de lucht....tis niet veel........in de muren en andere materialen zit ook water.....

ik zou er geen geld aan uitgeven........beter de ventilator dr flink op houden...en de lucht in beweging houden...

Niet echt..... De plant staat op een plek die, zoals nu blijkt, al vroeg in het najaar geen zon meer krijgt. Hierdoor zijn de toppen niet gaan zwellen en heb ik een belabberde oogst, echt mini topjes. Ik heb ze toevallig gisteren van de zolder gehaald om nog een paar dagen binnen verder te drogen. Het stinkt gelukkig bijna niet.

2 minutes ago, Sarah1970 said:

Niet echt..... De plant staat op een plek die, zoals nu blijkt, al vroeg in het najaar geen zon meer krijgt. Hierdoor zijn de toppen niet gaan zwellen en heb ik een belabberde oogst, echt mini topjes. Ik heb ze toevallig gisteren van de zolder gehaald om nog een paar dagen binnen verder te drogen. Het stinkt gelukkig bijna niet.

Oh dat is jammer. Maar een bergje kleine topjes is ook leuk :D