• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sarah1970

Derde poging buitenkweek

Recommended Posts

9 hours ago, Sarah1970 said:

Geen idee.... Dat..toprot... kan toch haast niet als ze nooit in de regen staan? Dit is de gehele foto:

ik weet ze staan bij jou in de zon onder de luifel uit de regen....

toprot komt niet door regen.....het komt door hoge lv  ( luchtvochtigheid )….je kan het zien op je locatie elke minuut van de dag op buienrader.

probeer ze ook zoveel mogelijk op een windje te laten staan....uit de regen...

tis hier bijvoorbeeld nu binnen 60% lv...buiten....87%:wacko:.…..binnen staan ze dus beter als buiten.....zeker snachts en zeker bij weinig wind en nevel/mist...

https://www.buienradar.nl/nederland/gezondheid/luchtvochtigheid

regen is je vriend....een buitje spoelt zelfs de sporen van schimmels van de planten af.....als er een windje staat zijn ze zo weer droog....en met een zonnetje in de morgen ook......hoe vroeger ze smorgens zon pakkken ...des te beter...

Nou ik heb het nog eens goed bekeken en S37  zou best wel eens gelijk kunnen hebben! Sorry, nog nooit toprot gehad dus geen ervaring mee. Ik kon er zo een paar bruine blaadjes uit trekken. Zou ik degene die dat hebben echt al kunnen oogsten nu? Oftewel milky genoeg? Ik ben alleen pas donderdag weer thuis.... Zou die zo lang nog kunnen blijven staan?

Hoi, sorry maar ik heb net een pup in huis dus druk , druk, druk! Ik heb een paar toppen weg moeten gooien maar het grootste gedeelte was nog goed. Ondertussen zijn drie planten gedroogd en zitten in de weckpotten. De vierde hangt nu te drogen en ga ik waarschijnlijk vanavond in de weckpotten doen. De vijfde is nu ongeveer een week aan het bloeien dus die moet nog even staan. Degene die ik in de grond geplant heb ziet er nog goed uit! Zal van de week weer foto's plaatsen.

• Like 2
  • Thanks 2

Hallo, de plant die ik in de grond heb gezet gaat wel goed denk ik. Moet ik deze nu ook de groeivoeding van Plagron geven of iets anders? Of niks?

En hoe lang zal het duren voordat ik kan oogsten?

20200927_154141.jpg

20200927_154153.jpg

20200927_154120.jpg

• Like 1

Hallo,
Groeivoeding is niet bevorderlijk in de bloei. Je zou wat extra P en K mee kunnen geven. 
Ik gok dat deze richting eind november klaar gaat zijn.

• Like 1

23 minutes ago, Anonymous said:

Bijna een kerstboom :D

Hier zelfde soortje in volle grond (RQS OG Kush), die heeft enkel kippen/paarden/koemestkorrels meegekregen bij uitplant, doet het prima en staat al klein beetje verder.

• Like 1

15 hours ago, Anonymous said:

Hallo,
Groeivoeding is niet bevorderlijk in de bloei. Je zou wat extra P en K mee kunnen geven. 

Blond, ik bedoel uiteraard bloeivoeding.....

• Haha 3

Ik 1 keer, vorig jaar. Maar ik doe ook maar wat hoor, ik kijk altijd gewoon naar de plant. Als ze vol en frisgroen tot donkergroen is, haar bladeren mooi en fier staan volstaat het om tevreden te kijken denk ik altijd. Het is gewoon een plant, als mijn hortensia's mooi bloeien ga ik ook niet lopen rennen, ik geef ze water als nodig en ik kijk ernaar.

En tijdens de bloei en zeker tegen het einde zal ze van onderaf vergelen, alle grote bladeren gaan eraan, dat hoort. En sowieso, je bent overgeleverd aan de goden de laatste maand. Gewoon bidden voor mooi weer en eventuele rotte toppen royaal wegknippen. Ik droog altijd de redbare delen alsnog, ik wil gewoon proeven dan ook hoor :D

Oh aanvullend, ik heb vorig jaar in een soort paniekstress de gehele plant geoogst bij drie rotte topjes. Daar heb ik tot op de dag van vandaag spijt van. Als het echt gaat kriebelen, je hebt rot en het blijft regenen kun je altijd een deel oogsten, de mooie dikke toppen en de rest laat je staan, vanaf dan oogst je gewoon dikke toppen en als het echt akelig wordt knip je de rest

• Like 1

Rek deze maar nog minimaal 3 maar liever 4 weken als ik zo kijk. Anderzijds vind ik een vroeg wietje wat zachter roken. Gewoon lekker aankijken maar iedere dag is er 1, in die laatste week pakken z altijd zooooooveel extra gewicht.

• Like 2

5 hours ago, Sarah1970 said:

Ja dat vind ik ook, maar heb er nog nooit 'één in de volle grond gehad.

beetje bijvoeden kan geen kwaad...maar als ze al nat staat...dan niet vloeibaar bijvoeden...

• Like 1