• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Domination

Coffeeshop kwaliteit hasj maken

Recommended Posts

Ik ben opzoek naar een uitleg hoe ik coffeeshop kwaliteit hasj kan maken.

Iemand die mij daarbij kan helpen?

Hasj heb ik eerder gemaakt, via zeefzakken en met een pollinator, maar geen van beide lijkt op de goede kwaliteit hasj van de coffeeshop.

Ik heb ergens gelezen dat er speciale cannabis planten hiervoor gebruiken.

4 hours ago, Domination said:

Ik ben opzoek naar een uitleg hoe ik coffeeshop kwaliteit hasj kan maken.

Iemand die mij daarbij kan helpen?

Hasj heb ik eerder gemaakt, via zeefzakken en met een pollinator, maar geen van beide lijkt op de goede kwaliteit hasj van de coffeeshop.

Ik heb ergens gelezen dat er speciale cannabis planten hiervoor gebruiken.

ja die planten groeien in Marokko....:rolleyes:...gewoon buiten...in het rif gebergte...

Er wordt toch in Nederland ook hasj gemaakt voor de coffeeshop?

Ik vind het namelijk erg goede hasj die lekker ruikt.

Weet je welke soort plant het is?

Ja dat vind ik ook hoor, lijkt totaal niet op hasj wat ik zelf maak....

Heb wel eens gehoord dat t northern light is... maar of dat klopt..

10 minutes ago, Stoney said:

Ja dat vind ik ook hoor, lijkt totaal niet op hasj wat ik zelf maak....

Heb wel eens gehoord dat t northern light is... maar of dat klopt..

Zijn vast wel kwekers hier die dit weten.

Volgens mij wordt hier in Nederland gewoon hasj gemaakt voor de coffeeshop.

Kan mij niet voorstellen dat alle hasj geïmporteerd wordt.

Waarom zouden wij Nederlanders dat niet kunnen.

wij Nederlanders kunnen ook heel goed garnalen pellen.:D....maar 30.000 meiden in Marokko pellen onze Hollandse garnalen en die van Duitsland en Denemarken.... tegen een heeeeel bescheiden uurloontje......die paar die in nl gepeld worden is nauwelijks de moeite waard...en vaak nog met een machine...die na 30 jaar proberen nog niet goed werkt....tis een te fragiel natuurproduct om te pellen met een machine...

als het weer mag..na corona...boek een vakantie naar de riff-gebergte...80% van de Nederlandse Marokkanen komen daar vandaan....( een van de armste gebieden van Marokko.) dus vraag het aan de mensen die het weten kunnen...hun dus...en kijk zelf hoeveel giga hectares daar aan gewas staat........en hoeveel werk dat is....en hoe goedkoop hash daar is....tis wel verboden.. maar overal tekoop....:D

en wat in de media af en toe staat......af en toe wordt een container hash onderschept uit....Pakistan......waar onze onderbroekjes vandaan komen...van wibra en zeeman...en libanon...

• Haha 1

Hehe die echte goede mag t land geeneens uit.

Maar goed, nu weten we nog niet welk soortje gebruikt wordt....

5 hours ago, Stoney said:

Hehe die echte goede mag t land geeneens uit.

Maar goed, nu weten we nog niet welk soortje gebruikt wordt....

dat zijn  ook meerdere soortjes........want alles tegelijk oogsten doen ze daar ook liever niet.........tis zo te googlen hoor.....bv op strainhunters...

maar ze staan daar ook niet stil...ze hebben daar ook internet en zijn ook gebaat bij hogere oogsten als in de ""middeleeuwen""...

om dr 1 te noemen.....neem bv rode libanon....aka......rooie lieb.......die is ooit meegenomen door wat hippies...en in Denemarken verder gegrowd.....bekend als lib27...of lieb27.die 27 slaat op het aantal jaar na kweek in Denemarken....dus zal nu wel meer zijn...:lol:

kheb dr nog wat zaad van.....voor een zaden kweek.....tis een relatief vroege soort...makkelijk te kweken...niet bijzonder potent....hele mooie planten...kunnen ook vreselijk groot worden...

• Like 1

54 minutes ago, Domination said:

Ze verkopen meerdere soorten, ook weer per coffeeshop verschillend.

in je post 1 zei je nog dat er zoiets is als DE coffeeshop kwaliteit....:rolleyes:

als je shop eigenaar ben....wil je iets verkopen wat maanden te leveren is....want je klanten wennen eraan en komen zelf door mond op mond reclame naar je toe......dus dan kom je al op een grotere aanvoerlijn.........

Wat heeft een shop aan een paar gram van een hobby kweker?..helemaal niks...

15 minutes ago, El Magico said:

@DeVos verkopen ze ook hoor enkel niet aan een coffeeshop haha

uiteraard:D....zoals ik al zei....80% van de Nederlandse Marokkanen komen uit het riff gebergte....:)..die weten WEL wat lekker is...:lol:

en waar vraag is.....komt altijd aanbod......das handel......

Natuurlijk houden zij het beste voor zichzelf, net als iedere kweker.

De rest belandt bij de coffeeshop haha.

Voor een mooi stuk hasj moet je dus smokkelen of het op straat kopen.

1 hour ago, Domination said:

Natuurlijk houden zij het beste voor zichzelf, net als iedere kweker.

De rest belandt bij de coffeeshop haha.

Voor een mooi stuk hasj moet je dus smokkelen of het op straat kopen.

de laatste paar zeven zijn... voor de coffee shop...of de straat,.....die stomme Hollanders roken toch alles...:lol:

gewoon wat echte marok vrienden hebben ...die komen overal aan..:rolleyes:...ook zero zero.....

of boek een lange vakantie naar de riff...:)......de eindeloze wietvelden bestaan...:)

maar kzou niks exporteren.....:wacko:

Als de hasj op straat hetzelfde is als bij de coffeeshop, kan je het beter veilig halen.

Met 5 gram hasj doe je wel even.

Als wij erachter komen welke planten ze gebruiken, kunnen we het hier kweken en omzetten in hasj.

Waarom dat toch uit handen geven, als je het zelf kunt.

Wij kunnen er toch net zo goed in worden.

Hele huizen vol met geïmporteerde hasj waar de coffeeshops vandaan kopen en nog een stuk goedkoper als wiet ook.

Het is het aantrekkelijk om je eigen hasj te maken in NL vind ik.

• Like 1

@domination....google eens hoe groot het riff gebergte is....want dat heb je nog steeds niet gedaan blijkbaar....:lol:....en koop dan de Nederlandse overheid eens om....;)

of dacht je dat er niet een paar high situated persons  boter op hun hoofd hadden.... daar....:rolleyes:....

Haha komt die uitspraak uit de vorige eeuw of zo 'of dacht je dat er niet een paar boter op hun hoofd hadden.... daar....:rolleyes:....'.

Mooiste is om alles in eigen huis te hebben.

Anders maakt het je afhankelijk.

Ik vind dat Nederland niet moet huppelen achter andere landen.