• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Voorgroeien op de spot..?

Recommended Posts

Ik gebruik al geruime tijd dit soort potjes. Voordat ik de grond en het zaadje er in gooi prik ik voor de zekerheid wat gaten in de zijkant en onderkant. De potjes breken gewoon af na een tijdje en de wortels groeien er doorheen.

organische pluggen bevallen me wel....in de winter vind je de zooi van anderen van mislukte grows......zodoende heb ik meer als zat allerlei maten plastic potjes en potten....dus nadat ik 1 keer jiffy geprobeerd heb en totaal niet bevielen.......was die noodzaak er niet meer...om wat te testen...

kunststof pluggen in de bush is ook zoiets:wacko:...jaren later vind je ze nog....terecht dat beheerders daar boos over zijn...worden...

40 cent voor een eenmalig potje is wel extreem duur overigens...dan mogen ze ook wel goed zijn;)

uiteraard ook reuze handig bij het opruimen van je spot.....je hebt minder zooi...

@Sunshine

om topic een beetje compleet temaken....

voorgroei tafel op spot....deze heeft koperen poten voor anti slak zei de bouwer....plastic er onder ivm opkomend onkruid zodat slakken niet overstappen...

anti Nijntje en hert...slak

gallery_1321_256_5995172.jpg

door het gewicht .... een 90 kilo aan aarde, water en potten...volgens de bouwer....zakte de koperen buizen de grond in.....maar werd weer op tijd verhopen...

als je de poten in een emmertje met een  zout laagje zet...evt met een plankje eronder om gewicht te verdelen...dan heb je dat niet......en komt er ook geen slak in......en een muis zal verdrinken of natte pootjes krijgen IN ZOUT WATER met een bui regen...;)

fotos uit de sticky.

@Beginnertje200..niet zo veel toch....tis juist slim......alles kan ongezien in een (rug)tas....;)...de rest komt uit de bush.....

tgaat om het idee....opschalen of downgraden is easy...tafel hoogte is maar ca 30 cm...niks duurs of fancy...en zeer effectief...

voorgroeien kan zo maar weken duren....en dan wil je geen verliezen...:rolleyes:

gallery_22925_8424_205619.jpg

alles kan..met knutselen.....greenspan folie...aan elastiek om windvlagen op te vagen....prima spul en tegen slagregen voor tere zaailingen....

gallery_29384_16238_988972.jpg

ook hier kan greenspan over heen.......beetje knutselen......zaailingen krijgen onder zoiets wel windtraining.....:wub:

deze kweker wilde beslist geen regen op zijn plantje...want hij gaf zelf vloeibare voeding....

• Like 2

niet op spot....maar wel geknutseld...;)

gallery_12568_7736_4552.jpg

waarom zo hoog?...geen idee...

gallery_12568_7736_880.jpg

perkplant potjes...recycle