• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
sjaakjebonenstaakje

Sjaakjebonenstaakje’s guerrilla 2020

Recommended Posts

heel bijzonder....dit zijn inderdaad de aller aller aller beste korrels die er zijn:wub:......andere waren allang opgelost geweest.....die had je niet meer terug gevonden....

maar dat ze schimmelen is nieuw voor me.....een hoosbui van 20 mm deed ze niks heb ik al eerder gezien..

ik zou ze gewoon laten leggen hoor...

Vandaag weer even een fijne boswandeling gemaakt...op een vd spots weer een man dr uit geplukt, een heribery.. vette pech want het was wel een mooie plant! achjah "guerrilla is a numbers game toch"

IMG_0836.thumb.jpg.7a692a85138a0d899c46d6ab95a30212.jpgIMG_0837.thumb.jpg.553df21d8daf3c7cc5f5b7703224c34a.jpg

Vol met ballen hopenlijk hebben ze nog niks losgelaten...

IMG_0845.thumb.jpg.8ab571fadbd96ad18976aa6088a2bfbd.jpgIMG_0841.thumb.jpg.e82f83e6c8437953bd07e8726efaf3b4.jpgIMG_0838.thumb.jpg.8f93564d043fff1fc8c3a049f870e344.jpgIMG_0840.thumb.jpg.eac0de8edad3aeba5d51d391bb7fddeb.jpg

Na ze vorige week getopt te hebben zijn de uitgroeiers bij de meeste al lekker aan het opkomen

Vandaag ook weer even bladvoeding gesproeid!..zullen ze wel lekker vinden!

Cheers:stoned-smiley:

• Like 3
  • Thanks 1

Hola Vrienden!...

Hier weer even een kleine update vanuit mn 'achtertuintje...

Ook hier hebben de dames last vd warmte!...heb ze net een beetje extra water gegeven maar ze houden het aardig moet ik zeggen!

De bos spot ook nog even bezocht gisteren en die stonden dr een stuk minder fleurig bij:(...Daar dus ook gelijk maar even een sloot water uit mn put gebruikt!(:

Wel merk ik overal op dat ze nu echt om een beetje voeding beginnen te schreeuwen...heb vd week een emmertje plagron bat guano gehaald.

en denk er aan nog wat epsom zout te halen.... daar gaan ze zeer spoedig een beetje mee bijgevoed worden!

(krijgen al af en toe een beetje vloeibare voeding als het een paar dagen droog voorspeld is..)

IMG_0893.thumb.jpg.65651224d8ddb3fac26ecda9a1e1aab3.jpgIMG_0894.thumb.jpg.397b97fddf2809735ba7f6fb00ab2c44.jpgIMG_0895.thumb.jpg.0481d3fecf31a554ae63114db7f59184.jpgIMG_0896.thumb.jpg.7c2340da2699fd04804af00f2f3f65bd.jpgIMG_0897.thumb.jpg.cb82710c0d2ae42da4719df0be2508a2.jpgIMG_0898.thumb.jpg.85087cdbbd43e20d45853912d65b1e9c.jpgIMG_0899.thumb.jpg.e1baa56f2c4b9aa1de2336ae0f686411.jpgIMG_0900.thumb.jpg.c209498ad28ce7a1b5ff4e998c07ff39.jpgIMG_0901.thumb.jpg.7a5aaf23b25a3ec8d8f49911403ed24a.jpgIMG_0902.thumb.jpg.e37592b8aead275a4a9a7b8d35f356f9.jpgIMG_0903.thumb.jpg.33204a72cd09bd8c1cf85865eac5c08e.jpgIMG_0904.thumb.jpg.c61f57d42f6af6d351b3bf87fc89976d.jpgIMG_0905.thumb.jpg.3126cd91cc23c47bde4bbd4ce7c206f1.jpg

Alles door elkaar hahaha ff geen zin om ze allemaal bij het naampje te noemen:unsure:....:veeljoint:

Een vd bosspots gaat nog steeds niet heel hard...te veel schaduw denk ik... 

heb ze getopt, want hoger gaan ze toch niet worden!..mss word het nog wat?! de plek is vochtig genoeg in ieder geval!

IMG_0879.thumb.jpg.b94606f844a56f9f6b9f5e01ac2dcd3f.jpgIMG_0880.thumb.jpg.cdad5244ab12b0f8bdff6f29725cdb1c.jpgIMG_0881.thumb.jpg.5eb957029bb2e17a1eac30aea9fa0744.jpgIMG_0882.thumb.jpg.f45534b4f89031075d526909ddcd3679.jpgIMG_0883.thumb.jpg.399c0de4d232ad3cc07f8e0805debdc9.jpg

Cheers Sjaakie:stoned-smiley:

• Thanks 1

Vervolg Bosupdate....ook hier beginnen ze de breedte in te gaan:)IMG_0908.thumb.jpg.a9a1ea47c0737ae9b0dfba98e0fb12d2.jpgIMG_0909.thumb.jpg.4ba7882734ec9f5cd0e32b5410eb73d0.jpg

IMG_0910.thumb.jpg.a8f12a112cbee42953afd38f546c7f46.jpg

IMG_0911.thumb.jpg.b3e6d54cd42c57549f48409c86d596db.jpgIMG_0912.thumb.jpg.a021cd68a3e6eaed14b1a58fe9e68b0d.jpgIMG_0913.thumb.jpg.86026f3e2d70d83b5fc054a39332b5ea.jpgDe zieligste dame van het veldjeIMG_0914.thumb.jpg.d257a9aae688fa8a688a074439e895be.jpg

Zooooo deze dames hebben ook weer lekker een beetje voeding gehad!....Damn dat was me even een rondje zweten zeg morgen gelukkig weer wat minder warm.....

Cheers Sjaakie:stoned-smiley:

• Like 2
  • Thanks 1

20 hours ago, Tune said:

Die FK staat er idd mooi bij.

jah ben ik echt blij mee man!...heel ook benieuwd naar de wiet die dr af komt maar hij ruikt iig superlekker!

T is zo bizar...nadat ik mijn Outdoorking seeds binnen had gekregen heb ik er gelijk 4 ontkiemd.....uitkomst 3 vrouwen en 1 man....

Toen met de grote batch voor buiten heb ik er nog eens 24 ontkiemd....hier heb ik nu nog 6 van over(paar niet aangeslagen en rest allemaal mannen)

Volgend jaar dus eerst maar selecteren op man/vrouw voordat ze dr uit gaan.....

• Like 2

Ik ben zelf ook zeer te spreken over de First Kings en bij jou staan ze er idd erg mooi bij. Vind de geur van de Glue Kings nog beter dus ben ook erg benieuwd wat die gaan opleveren :wub:

• Like 2

Wat je altijd kan doen zijn stekken nemen van je vrouwelijke plant, dan ben je 100% zeker.

Moet je wel plaats voor hebben natuurlijk.

• Like 1

tja...stekken op guerilla volle grond halen het niet bij zaailingen.....zeker met droge tijden....en als je ze later zet.....dan worden stekken behoorlijk kansloos...wegens ontbreken van pen wortel.

dan beter fem zaad gebruiken.

• Like 1

10 hours ago, sjaakjebonenstaakje said:

T is zo bizar...nadat ik mijn Outdoorking seeds binnen had gekregen heb ik er gelijk 4 ontkiemd.....uitkomst 3 vrouwen en 1 man....

Toen met de grote batch voor buiten heb ik er nog eens 24 ontkiemd....hier heb ik nu nog 6 van over(paar niet aangeslagen en rest allemaal mannen)

https://www.wietforum.nl/topic/13643-haal-meer-vrouwen-uit-je-zaad/?ct=1597866967

• Like 1

31 minutes ago, DeVos said:

tja...stekken op guerilla volle grond halen het niet bij zaailingen.....zeker met droge tijden....en als je ze later zet.....dan worden stekken behoorlijk kansloos...wegens ontbreken van pen wortel.

dan beter fem zaad gebruiken.

we gaan het zien!...heb een stek uit staan van mn wedding gelato en voor alsnog gaat die goed!!

Dacht eigenlijk dat het geslacht van een zaadje vooraf bepaald was maar das dus niet helemaal waar.....ik vond het iig heel bizar dat grote verschil in m/v

die van jou gaat het wel redden...de droogte is voorbij....en je hebt waterput...

stekken zijn mindere brengers op guerilla/vollegrond......in een potje ...merk je het verschil veel minder.....want dat bewater je regelmatig bij stek of zaailing..

maar stekken of fem spots kweekt wel stukken relaxter....geen mannen stress...en minder werk...die mannen nemen het licht weg van de dames..

• Like 2

jah die is echt goud waard die waterput!!...

Ik wil volgend jaar ook wel weer reguliere uitzetten...ga het dan alleen even anders doen!

ik wil ze veel langer thuis voorgroeien en alvast de mannen dr uit halen voor ze naar buiten gaan!

• Like 1

als je ze te lang voorgroeit kunnen ze rootbound raken....en vroeg uitgezette planten...komen zelden om van de droogte...want die wortelen langer-dieper en zakken mee met de grond water stand...

Uiteraard is stekken op guerilla niet evident dan kan je idd beter met zaad van start.

Ik bedoelde dan ook meer om de zaden al thuis te growen en dan een selectie te maken en stekken.

Om ze nadien als het weer het toelaat vanaf april/mei ze op je guerilla spot te zetten.

• Like 1
  • Confused 1

54 minutes ago, Tune said:

Uiteraard is stekken op guerilla niet evident dan kan je idd beter met zaad van start.

Ik bedoelde dan ook meer om de zaden al thuis te growen en dan een selectie te maken en stekken.

Om ze nadien als het weer het toelaat vanaf april/mei ze op je guerilla spot te zetten.

Zo had ik het inderdaad een beetje in gedachte....dan alleen even goed zorg dragen dat ze niet rootbound raken!

2 hours ago, Tune said:

ja dat bedoelde ik ook..vroege soortjes kwa moeders wel veel licht geven...;)....dan moet je daar mee beginnen zeg medio februari

maar even goed....dan halen ze het niet vergeleken met zaailingen....kwa opbrengst..op guerilla.....in je tuin in je tuin in een potje is het verschil nauwelijks te merken.....volle grond guerilla is toch wat anders....maar als je het weet...zet je er een paar meer...

vroege soortjes als stek of voorgegroeide moeder buiten zetten voor 15 mei.....dan gaan ze gegarandeerd in de bloei....mooi weer of niet.....wacht tot zeker 20 mei...ivm daglengte

nou...dan kan je beter zaailingen van af zeg 15 april gaan ontkiemen....:)

als je alles van te voren weet....dan had ik dit jaar anders gedaan.....vanaf 15 maart tot 1 juni is het droog en bijzonder zonnig geweest....

dus een forse auto ronde had zomaar gekund....:)...mja..zet je dr volgend jaar op in....dan zal je zien....dan is het net weer anders buiten...:lol:

dus ja...een beetje van alles is de beste strategie...

• Like 2
  • Haha 1

ook hier weer even een kleine update...een first king  in volle glorie!!!!

IMG_0918.thumb.JPG.b4bb7f47e50201e54283a22b00724df8.JPGIMG_0917.thumb.JPG.fa343f45fade316692ba7577837ad63a.JPG

De rest van de veldjes gaan ook erg lekker...op de spot vlakbij huis tikken de meeste planten de 2mtr aan!.....

gauw maar weer eens naar het bos...benieuwd wat ik daar aan ga treffen....:)

oke..... nu hebben we genoeg pleuris weer gehad nu verdienen we wel een indian summer toch?!..... 

Cheers

• Like 5
  • Haha 1

jij verdient zeker een dikke oogst.:wub:...je hebt er hard genoeg voor gewerkt....petje af voor een 1e guerrilla jaar.

• Like 1
  • Thanks 1

IMG_0879.thumb.jpg.b94606f844a56f9f6b9f5e01ac2dcd3f.jpg

nog steeds geen last gehad van reeën?......die zijn territorium vast......zie je ze wel daar lopen?....of spoor?

erg handig die action netten....erg inventief van je:wub:..makkelijk met vervoer en snel opgehangen en weer afgevoerd......beter/net zo effectief  als het dure en met vervoer onhandige metalendraad gaas van 1 meter hoog... denk ik...;)

de felle kleur groen is wel irritant...vind je ook niet.:huh:?...( zeker nu de dekking minder wordt....)

zit je water put binnen of buiten het ""hek""?

De bronafbeelding bekijken

1 hour ago, DeVos said:

IMG_0879.thumb.jpg.b94606f844a56f9f6b9f5e01ac2dcd3f.jpg

nog steeds geen last gehad van reeën?......die zijn territorium vast......zie je ze wel daar lopen?....of spoor?

erg handig die action netten....erg inventief van je:wub:..makkelijk met vervoer en snel opgehangen en weer afgevoerd......beter/net zo effectief  als het dure en met vervoer onhandige metalendraad gaas van 1 meter hoog... denk ik...;)

de felle kleur groen is wel irritant...vind je ook niet.:huh:?...( zeker nu de dekking minder wordt....)

zit je water put binnen of buiten het ""hek""?

De bronafbeelding bekijken

Neeh nog geen aangevroten planten hier!.....Al heb ik wel het idee dat ze geprobeerd hebben binnen te komen, zoals je ziet op de foto was op een plek het net helemaal naar beneden gedrukt:huh:

Ik zie ze ook genoeg lopen door het bos heen en overal in de bushbush liggen uitwerpselen van reeen en konijnen...

Jah ik zat een beetje met het probleem dat ik niet te opvallend allemaal shit door dat bos heen wilde gaan slepen..en toen kwam ik deze netten tegen!(action5x4mtr, 0,70ct)deze heb ik dubbel gevouwen tot 5x2mtr...in je eentje wel een beetje lastig ophangen  maar was zeker te doen! tjah de kleur daar is nog iets over te zeggen idd je ziet het niet heel duidelijk van een afstandje gelukkig....en de kritische kant heb ik er gewoon een berg mos/takken tegen aan gelegd! op de andere spot blijft de dekking volgens mij gewoon prima tot de oogst

de waterputten zitten buiten het hek stom genoeg...ik had niet genoeg net lengte anders....dus misschien komen ze af en toe wel een lekker slokje nemen!

so far so good...zal vd week weer eens even een rondje foto's maken!

Ik zal mij volgend jaar nog wel een beetje beter moet gaan verdiepen in welke strains echt vroeg zijn...ik heb het idee dat de meeste strains die ik uit heb staan erg laat zullen afbloeien...

pas 4 planten staan nu echt lekker te bloeien en halen de deadline die de breeder aangegeven heeft!...de rest bij langena niet....zal dr niet gek van opkijken als een aantal dames pas laat in oktober klaar zullen zijn...Als ze dat al gaan halen natuurlijk:(

Als iemand suggesties heeft GRAAG....

Cheers:stoned-smiley:

• Like 1
  • Thanks 1

welke strains heb je nu staan en wat is de snelste en welke zijn later?

reebokken eten niet zozeer planten alleen.....ze maken ook veeg schade.

ze vegen 2x per jaar hun gewei......1x in feb....dan halen ze de vellen eraf van hun nieuwe gewei door te vegen......en medio juli is de bronst..voor de dominante reebokken..en ze hebben een klier bij het gewei zitten en bakenen hun territorium af......en als daar een boompje staat van 2 meter.....dan zie je de schade die ze maken....een wietplant overleeft dat vaak niet......of lijkt vernield door mensen...denk je dan...eten doen ze dan bijna niet...ze zijn achter de dames aan...:lol:

je water put buiten het hek...is zo verkeerd nog niet denk ik....want als ze water willen dan beuken ze dr doorheen denk ik...

ophangen van net viel wel mee....ik hing eerst een binddraad op rond om op 2 meter hoog ongeveer....ook van action:lol:....en daarna...daar aan het net...

je hebt een betere action,.....ze wilde 1 euro per netje:)...nog een koopje als je het met gaas verglijkt..

uit stand springt een ree wel 1.60 hoor...over een veekerend hekwerk ( konikpaardjes en oerrunderen etc...) gaan ze met gemak....die zijn 1.50 in de meeste gebieden.

als er takken liggen...dan die voor het hek leggen...dat maakt de afsprong moeilijker voor ze...

• Like 2