• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Janwiet

JW's tuintjes 2020

Recommended Posts

Tot slot nog even de uitslag van mijn persoonlijke test:

First King smaakt zoals gezegd erg zoet en het effect is een lekkere combinatie van body en head. Meer stoned dan high en je merkt de indica invloeden goed wat mij betreft. Heerlijk voor een avondje netflix want je wordt er heel relaxed van. 

Guerilla Gold is te vroeg geoogst maar daar merk ik helemaal niks van. Het effect is bijzonder sterk en behoorlijk trippy. Eigenlijk is deze meer head dan body, dus een leuke afwisseling met de first king. We besloten er dit weekend een spacecake mee te maken en een paar zaten daadwerkelijk een paar uur te spacen hahah. Ik zou deze niet meegeven aan een onervaren smoker, dus deze soort heeft me positief verrast. Helaas valt de smaak een beetje tegen, maar hij gaat nog een paar weken curen nu. 

Glue king rot maar verder en verder, dus ik verwacht daar niks meer van dit jaar. Zonde, maar voor mij niet de moeite om een goede droogruimte te gaan inrichten dus ik neem het op de koop toe. 

• Like 4
  • Thanks 2

wow je glue king netjes wat een knoepert. @Janwiet

first king beter dan guerilla gold ?

grtz

ik ga denk ik de essix van arnold proberen. 

grtz

• Thanks 1

Thanks @S37. De first king is lekkerder qua smaak, maar beide hebben een goed effect. First King was wat rotbestendiger maar die had ook niet zulke compacte toppen als GG.