• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Harley34

Eerste keer kweken. 3x autonight Queen 4x white widow

Recommended Posts

maar het hout...( steeltjes)...moet er ook nog van af....ik ga duimen voor je...:D

maar het zijn wel lekker je eigen grammen:wub:

• Thanks 1

3 hours ago, DeVos said:

maar het hout...( steeltjes)...moet er ook nog van af....ik ga duimen voor je...:D

maar het zijn wel lekker je eigen grammen:wub:

Yes en een leuke nieuwe hobby erbij 😉 ben ook zeer benieuwd naar de opbrengst van de Queen deze zijn 2 a 3 x zo groot als de white widow

5 hours ago, Harley34 said:

De queens

20200803_153744.jpg

20200803_153718.jpg

leuk man, mooi weer ook nog op komst , no rotte plekjes nog? :)

• Thanks 1

9 minutes ago, S37 said:

leuk man, mooi weer ook nog op komst , no rotte plekjes nog? :)

Nee bij slecht weer gaan ze naar binnen... laat die hittegolf maar komen 😁🌞🌞

4 hours ago, sjaakjebonenstaakje said:

Gaat lekker daar man zien er erg goed uit!!!...dat word genieten straks:veeljoint:

Thx sjaak! Ik had het ook niet zo verwacht voor een eerste keer... Maar zoals ik al zei. Een leuke nieuwe hobby erbij en veel response en tips hier op het forum. Wordt zeer gewaardeerd.al doende leert men...volgend jaar dan ook iets andere aanpak

• Like 1

1 hour ago, Harley34 said:

Thx sjaak! Ik had het ook niet zo verwacht voor een eerste keer... Maar zoals ik al zei. Een leuke nieuwe hobby erbij en veel response en tips hier op het forum. Wordt zeer gewaardeerd.al doende leert men...volgend jaar dan ook iets andere aanpak

Ruimte zat daar zo te zien:veeljoint:...als je dan ook nog een beetje de mazel hebt dat de buren niet gaan klagen.....heb je een gouden spot!

Dan zou ik persoonlijk zelfs over verduisteren na gaan denken ;)

8 minutes ago, sjaakjebonenstaakje said:

Ruimte zat daar zo te zien:veeljoint:...als je dan ook nog een beetje de mazel hebt dat de buren niet gaan klagen.....heb je een gouden spot!

Dan zou ik persoonlijk zelfs over verduisteren na gaan denken ;)

@sjaakjebonenstaakjeVerduisteren heb ik al gedaan.. ze staan inmiddels in bloei. Dus toppie! En klopt heb de buren mee. Zowel links als rechts blowen alle 2. Dus geen last van.. haha. De buurman links aangestoken... want die heeft er nu 4 voor het raam staan 😁 beter een goede buur dan een verre vriend.... 

• Haha 4

Kleine update en een prangende vraag... De dames genieten volop van dit mooie weer.. Echter worden steeds zwaarder voor de potten waar ze in staan. Zijn me al 2x omgevallen.. En vind het doseren qua voeding en hoeveelheid water geven steeds moeilijker worden... Nu zit ik te denken om ze over te potten in de volle grond.. Is dit verstandig aangezien ze al bloei staan? Of moet dit geen probleem vormen?? Ze vallen me dan niet meer om. En hebben meer ruimte. Zit in dubio, wat zal ik doen? 

IMG_20200810_122314.jpg

IMG_20200810_123214.jpg

IMG_20200810_123149.jpg

IMG_20200810_123529.jpg

IMG_20200810_123435.jpg

IMG_20200810_123237.jpg

IMG_20200810_123224.jpg

• Like 2

Je kan ze ook met pot ingraven in volle grond.

Ze zien er mooi uit.

On 2-8-2020 at 22:30, Harley34 said:

De white widow geknipt. 297 gram nat met takken en 90 gram nat knipafval. Geen idee wat dit droog op gaat leveren?? 

20200802_221730.jpg

20200802_222134.jpg

20200802_222142.jpg

20200802_222145.jpg

IMG-20200802-WA0013.jpeg

Droog heeft het 60 gram opgeleverd. Niet slecht voor deze kleine plant. Ik rook zelf niet. Maar heb iemand laten proeven die het dagelijks rookt en was zeer tevreden.. 😊 Goede smaak en een lekkere high. Dit komt omdat miss iets te vroeg geoogst. Dus geen stoned gevoel. Maar ach. Het is goed gelukt voor de 1e keer kweken. Nu alle aandacht naar de 2 queens. Die gaan ook lekker, en schat nog een week of 3/4 tot oogsten. 

• Like 2
  • Thanks 2

Mooie oogst van je plant.

Ik heb eens gelezen dat je steeds door 5 moet delen om het drooggewicht te weten.

Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel tak je er aan laat.

21 hours ago, Harley34 said:

Droog heeft het 60 gram opgeleverd. Niet slecht voor deze kleine plant. Ik rook zelf niet. Maar heb iemand laten proeven die het dagelijks rookt en was zeer tevreden.. 😊 Goede smaak en een lekkere high. Dit komt omdat miss iets te vroeg geoogst. Dus geen stoned gevoel. Maar ach. Het is goed gelukt voor de 1e keer kweken. Nu alle aandacht naar de 2 queens. Die gaan ook lekker, en schat nog een week of 3/4 tot oogsten. 

Waar bewaar je je wiet in? 2 augustus geknipt en nu al gerookt is best snel toch? Rijpen (curen) in een weckpot duurt al minimaal 2 weken. Komt ook de smaak zeer ten goede. (Ik bewaar m'n gekochte wiet er ook in en die smaakt, en ruikt, na een week of 2/3 vaak beter dan in het begin.) Het gevoel zal het alleen niet snel veranderen. 

Update. Alga bloom gekocht. Mijn vorige voeding was op. Hydro a+b en aangezien de dames nog wel een week of 4 moeten. Verder op alga terra bloom. Ze gaan lekker. Alleen jammer van de aankomende weerberichten... Dat is dat weer wat minder... 

IMG_20200823_150652.jpg

IMG_20200823_150658.jpg

IMG_20200823_150337.jpg

IMG_20200823_150325.jpg

IMG_20200823_150359.jpg

• Like 2

Auto night queen te vroeg moeten oogsten. Toprot helaas. Wat er te redden viel maar een spacecake van bakken. Want het is huilen met de pet op. Bijna complete plant de kliko in. Gelukkig gaat de whitewidow nog zonder problemen!. Op hoop van zegen dan maar...

IMG_20200904_085145.jpg

IMG_20200904_074316.jpg

IMG_20200904_074253.jpg

IMG_20200904_085240.jpg

IMG_20200904_085138.jpg

IMG_20200904_085242.jpg

• Sad 1

Wat??? Dat is zonde zeg.

Had je het rot niet wat kunnen wegsnijden?

Die toppen die in de kliko liggen zijn toch nog bruikbaar? Niet? 

Was wel goed voorzien van wortels die pot.

• Like 1

25 minutes ago, Tune said:

Wat??? Dat is zonde zeg.

Had je het rot niet wat kunnen wegsnijden?

Die toppen die in de kliko liggen zijn toch nog bruikbaar? Niet? 

Was wel goed voorzien van wortels die pot.

Heb wel wat weg kunnen knippen. Maar kwam het bijna overal tegen.. Deze plant maar gewoon als verloren beschouwen. Het is doodzonde, maar goed. Ik heb er nog 1 in volle bloei. 😊

tja...ik had elk budje losgeknipt van de steel....en dan was er nog wel wat te redden/oogsten denk ik.....als ik de foto zo bekijk....:huh:

maar op een foto is het idd vaak mooier als het in werkelijkheid is...

als de rot erin slaat kan het hard gaan....bij 10% leg ik ze om...als je 3% ziet dan is dr vaak al meer...

tja..op guerilla kan je telaat zijn....want daar kom je niet elke dag...

Dit is wat er te redden viel. En klopt idd. Op de foto is slecht te beoordelen, maar elke top die je ff nader inspecteert was besmet. Razendsnel die schimmel want heb er elke dag bovenop gezeten qua controleren. 

IMG_20200904_153451.jpg

IMG_20200904_153459.jpg

IMG_20200904_153441.jpg

• Sad 3