• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Golden heribei

Recommended Posts

Ik heb van verschillende mensen gehoorddat mijn eigen gemaakte soort het 

heel goed deed en mooie witte wiet gaf en zonder rot , dat laatste is heel belangrijk ,en hij 

moet ergens goed staan natuurlijk ,lekker luchtig waar het waait .

Vorig jaar had ik wat begin gemaakt op een spot ,of was dat nu twee jaar geleden , kweet het 

zelf niet meer hahaha

Ik had ze vermeerderd dat was f2 ,ik had niet heel veel zaden ,maar toch genoeg ,boswandeling was 

er zeer content mee schijnbaar ,hahaha 

er kwamen twee verschillende afbloei tijden uit , een hele vroege , die was eind aug 

al klaar , deze ga ik nu dit jaar vermeerderen , en sterk ook ,ik heb er zelf 4 staan in een pot ,ik wil de vroege dame 

in gaan spuiten met sts die ik heb besteld , na het recept ,van king seeds .

De andere was midden september klaar 

ik kan ze ook beter sturen als ik ze in de sere kan zetten als nodig is  .

Als ik niet buiten word geschopt door mijn vrouw hahaha

Bij de boere vriend van me staan er een stuk of 7 in de Kuip , pas als ik stuif heb van de 

planten die ik om wil bouwen ga ik daar stuiven ,wel wil ik op de boere plek de mannen weg halen ,

en ergens anders neer zetten ,als fem niet lukt kan ik toch schilderen met stuif , dus vele zaden ,

Boswandeling  zal ze wel willen denk ik Hahaha

een zeer mooie soort in de maak , ik ben al veel vragen gehad of ze zaden konden kopen ,dat doe ik 

pas als ze goed zijn , en dan via de side van LBH 

ook hoop ik de vroege compacte maf te vermeerderen , ik moet nog een stek vinden waar .

ik zal er wat foto’s, van plaatsten ook hier 

er zelf 

• Like 7
  • Thanks 2

mooie plannen.:wub:...gewoon de planten toppen en de top sexen........tijdens het sexen krijg je al een behoorlijk goed idee welke de snelste zijn....als je 2x per dag kijkt....

en dan kan je nog stekken nemen van de mannen en ergens anders verder opkweken.....;)

kga zelf ook met sts aan de gang...en wat soortjes vermeerderen/selecteren........voor eigen gebruik en om evt. wat te ruilen...

succes !!

6 hours ago, DeVos said:

mooie plannen.:wub:...gewoon de planten toppen en de top sexen........tijdens het sexen krijg je al een behoorlijk goed idee welke de snelste zijn....als je 2x per dag kijkt....

en dan kan je nog stekken nemen van de mannen en ergens anders verder opkweken.....;)

kga zelf ook met sts aan de gang...en wat soortjes vermeerderen/selecteren........voor eigen gebruik en om evt. wat te ruilen...

succes !!

Yeb mooi om te doen allemaal ,het gaat zeker lukken.

• Like 1
  • Thanks 1

On 24-5-2020 at 10:33, OutdoorKing said:

Succes Wiet!

Dank je King .

On 24-5-2020 at 12:50, #000 said:

Heribei ken ik. Maar voor welke soort staat de golden?

Succes! 

Een zeer vroege guerilla gold .

On 25-5-2020 at 14:32, boswandeling said:

Jammer dat de naam super61 al gebruikt wordt.....

Dat is zeker zo ,ik heb geluk gehad ,door een fout ontstaan ,een zeer vroege heribei en een zeer vroege guerilla gold op de juiste plek ,het was bedoeld om ze te laten bestuiven door de vroege maf ,daar zat geen manneke bij .

On 25-5-2020 at 15:03, Johnny_the_sec2 said:

Ben benieuwd!

jij hebt hem al gehad ,die gaf volgens jouw zeer goede wiet ,en wit ,en met regenweer ,en vroeg klaar ,boswandeling is er helemaal gek van .

• Like 1
  • Thanks 1

Nee , maar ik denk dat ik er nog wat ga ontkiemen voor zaden te maken in de mais als dat goed gaat door de droogte .

mvg 

• Like 1

3 hours ago, wiet61 said:

Nee , maar ik denk dat ik er nog wat ga ontkiemen voor zaden te maken in de mais als dat goed gaat door de droogte .

mvg 

goed plan.....niet geschoten is altijd mis.....:lol:

kon ik mezelf maar klonen..:D

Hoi Wiet,

Ken je golden heribei niet.
Ik heb 2 soortjes van je geprobeerd, de herijuana x mighty mite en de wilde heribei.
De h x mm is zeer indrukwekkend, robuust en compact niet te verslaan wat compactheid betreft.
Maar was van de wilde heribei toch het meest onder de indruk.
Had 2 phenotype, 1 autoflower en 1 gewone.
Zeer onder de indruk wat die qua weer hebben doorstaan, dagen tot weken lang regen en geen of nauwelijks rot.
De wilde heribei had meer opbrengst dan de h x mm en oogde droog net zo goed. 
Waren knotsen van wiet en iets later dan de h x mm klaar.
Maar dus zeker meer opbrengst.

Kan geen vergelijking trekken met je andere soortjes maar zou je wilde heribei zeker niet vergeten!

Heb er dan ook nog een paar op voorraad waar ik heel zuinig op ben :D hahahaha
Zou die wel met x de gorilla glue willen zien...

• Thanks 3