• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
DeVos

Tip ! Nu Inzaaien/ontkiemen

Recommended Posts

Zaai juist nu nog eens rechtstreeks zaden de volle grond of een kuip in ! of ontkiem nu..

Waarom:huh: ?   Nu pas is het klimaat echt geschikt voor Cannabis.:rolleyes:

Deze planten zullen vitaler zijn en mogelijk je eerder ingezaaide foto planten gaan inhalen kwa grootte tegen de tijd dat het eind augustus is .

Te laat om te zaaien ben je nu in ieder geval nog niet , dat is echt een fabeltje.

De zaailingen die nu opkomen zullen een stuk sneller groeien en daardoor veel resistenter zijn tegen alles wat hen aanvalt . De kou die we gehad hebben vorige maand heeft zo 'n effect gehad vooral door koude grond, dat heb je nu niet meer ....

• Like 5

Heb gisteren de helft van dit seizoen in water gegooid.

Ik heb wel een sterk vermoeden dat de planten later oogstbaar zijn dan dezelfde zaden die je in april ontkiemt. 1 a 2 weken verschil.

Dus ik doe dit alleen met soorten die oogstbaar zijn in september.

• Like 3
  • Thanks 1

1 hour ago, S37 said:

eind maart heb ik ontkiemd en nu al zaadjes in de maak :)

dat doe je goed S37:D..maar je moet er dan wel bijzeggen dat het auto''s zijn...

voor een succesvolle guerilla oogst heb ik maar 1 advies.....

maak een mix van auto's...vroege en late soortjes.....en begin vroeg en blijf bezig tot laat.....:lol: en overweeg ook eens verduisteren op guerilla....ook als maatregel tegen de droogte...op een spotje met water. Het gaat tenslotte om wat lekkers te roken te hebben...

dan schiet je met hagel .......en oogst je altijd wel wat....:rolleyes:

dit topic heb ik geopend in guerilla sectie....want je leest tegenwoordig alleen maar op fora.....hoe vroeg je kan beginnen.......:D

met het steeds extremer wordende weer....van de laatste jaren....langer droog....meer en hevigere zomer stormen die schade maken aan gewas, moet je je flexibel opstellen.....lijdzaam toekijken doen boeren ook af en toe....

Ook met PP stekjes die je in juli weg zet....die blijven uiteraard kleiner....maar dr zijn spots die je laag wil houden....maar kan je met een beetje geluk op 1 november rot vrij oogsten, door de kleinere buds.....een moederplant kan je rustig zelf neerzetten op guerilla.....en zelf gemaakte stekjes kosten weinig.

maw..maak je seizoen zo lang mogelijk......anders duurt de winter zolang:rolleyes:

het hoeft geen betoog dat je voor een gedoog tuin kweek van 5.....voor meer zekerheid gaat....kwa afbloei data;), zeker met gekocht zaad.

• Like 2