• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Rob11

Autoflower binnenkweek

Recommended Posts

dan zou ik als ik jou was heel gauw orius legavitus bestellen: https://www.biobestrijding.nl/product/bestrijding-van-trips-2/

zijn 39.50 voor 500 beestjes....dan worden ze gratis opgestuurd!...op andere sites betaal je rond de 30,- voor 100 beestjes en dan nog de verzendkosten.

Bij mij heeft het supergoed gewerkt!..succes dr mee!

Cheers:stoned-smiley:

• Thanks 2

Let wel op Rob11 je moet wel echt die orius legavitus hebben!...ik heb het ook eerst met die andere geprobeerd maar daar kreeg ik het niet mee onder controle!

wat ik een beetje heb begrepen is dat je plus minus 3 weken de tijd hebt voordat ze uitgegroeid zijn, gaan vliegen en overal eitjes gaan leggen...dit is in het begin nog redelijk bij elkaar!

• Thanks 1

Ja hoop het man, eindelijk eems de voeding een beetje op peil krijg ik last van die krengen. Is het bij jou ook gelukt om ze helemaal uot te roeien dan? Ook in je huis?

Hahahaha t zelfde heb ik nu dus ook, een zakje verkeerde en een zakje goede. Eigenlijk moet ke die lieveheersbeestjes ook per 500 kunnen kopen hahaha

20 minutes ago, Rob11 said:

Maar ik bedoelde ook dat als je de tent opent die krengen ook naar buiten kunnen vliegen dus door heel je huis...

Met zoon vaart loopt het niet.

Wel alles even goed schoonmaken binnen en buite  je tent na deze kweek.

Dus alles afnemen stofzuigen dweilen ook in de ruimte waar je tent staat.

• Thanks 1