• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
sjaakjebonenstaakje

Rondje wedding gelato stekken onder 4 qb's

Recommended Posts

wat een klotezooi die beesten.

Ik ook eerste keer sinds jaren dat ik die beesten in m'n tent heb.

Heb ze met Orius roofwantsen en Steinernema aaltjes kunnen bestrijden.

Hoop dat het bij jou ook goed komt.

Na deze ronde de hele zooi wel goed proper maken.

• Like 1

buiten is het normaal geen plaag...maar op een guerrilla plekje zag ik ze laatst in de brandnetels……..dat het zichtbaar is zegt eigenlijk al dat..dat het er veel zijn...:blink:

• Like 1

Draai alsnog ruim een gram de watt hoor spint is erger imo hahahahha

Als je het een beetje binnen de perken houd komt het wel goed

• Like 1

jah we gaan zien wat die orius voor me kunnen doen, zijn net binnen dus die hebben een feestmaaltje vanacht!!! ze vlogen ieder geval als een malle die stortkoker uit dus dat komt goed!

ik hoor het ook van steeds meer vrienden die ook andere gasten kennen die kweken dat het een vrij algemeen probleem is!

zeker als je ook nog eens vaak door de bushbush loopt opweg naar een guerillaspot!...dat is ook een beetje vragen om ellende denk ik....

ze staan er in eider geval prima bij als je het mij vraagt.....

10260077-541D-4293-B985-16C0F1AFAA95.thumb.jpeg.28891f862b49bb6205a223a595c40889.jpeg0DF1CE48-8FA8-4220-A871-D7ED8D5FB509.thumb.jpeg.9b3324a497d9c6089820548e35eef6ac.jpeg

Bijna op de helft.......

• Like 1

Netjes man goede kleur veel toppen jahoor dit wordt er 1

En dat lopen door de natuur is vragen om problemen idd beter eerst omkleden 

• Thanks 1

jah hier ga ik mijn vorige ronde flink mee overtreffen als alles zo goed doorgaat!...:veeljoint:

ik draai deze ronde met de terra lijn van plagron dus de power roots, de grow en bloom, en sinds deze week krijgen ze een beetje green sensation mee....

Hiervan houd ik ongeveer 80% van de aanbevolen dosis aan en dat gaat dus wel lekker zo!

update time again:veeljoint:

Het is HEEEET... ook hier in huize Bonenstaak rijzen de temperaturen de pan uit.....krijg die temperatuur op geen enkele manier een beetje naar beneden...

Nou las ik vd week de gouden tip...gegeven door de legendarische @DeVos......:koffiekrant:

Welnu heb ik de thermometer die in mn hokje hing weggehaald, en heb gelijk een stuk minder last van de warmte.....Thanks man:lol: 

Kan Sjaakie intussen lekker een beetje zwemmen enzo.....:koelkast:Proost....

IMG_0869.thumb.jpg.33c87ededd7ed56cd1609e13e2e31b59.jpgIMG_0875.thumb.jpg.b9af17838752a4945b8dd4d18a5794e1.jpg

IMG_0876.thumb.jpg.e4f061d0617d5d559ead7da8a7ad22d5.jpgJe zou m eens moeten ruiken....zoooo sterk

IMG_0877.thumb.jpg.29562df66dda4d7e97108e92ae19657e.jpgToppen beginnen ook lekker aan te zetten...Heel chill dit....

Cheers Sjaakie:stoned-smiley:

• Like 1
  • Haha 1

Hey Sjaakie, mooie bloempjes 😀😀😀de gele plakstrips tegen welke parasieten heb je deze gebruikt? Heb zelf wat "last" van witte vlieg.  Heb er net roofwantsen in losgelaten maar zie momenteel nog weinig verschil...

Rizla

3 hours ago, Rizla said:

Hey Sjaakie, mooie bloempjes 😀😀😀de gele plakstrips tegen welke parasieten heb je deze gebruikt? Heb zelf wat "last" van witte vlieg.  Heb er net roofwantsen in losgelaten maar zie momenteel nog weinig verschil...

Rizla

Hé Rizla, die hangen er vooral tegen de varenrouw mugjes...maar heb deze ronde ook last van trips en die schijnen op een gegeven moment ook te gaan vliegen....

eens kieken maar wat we zoal kunnen vangen....

• Like 2

3 minutes ago, Ritalin666 said:

T is overal drama met die kleine gevleugelde draken. Heb lieveheersbeestjes van buiten gevangen en in de tent gezet. 😂

Denk dat je daar wel goed aan gedaan hebt!...heb er een maand geleden ook 15 losgelaten in mn hokkie en kom er nogsteeds af en toe eentje tegen!

• Like 1

Is al weer een weekje geleden sinds mn laatste update...begonnen aan week 8 sinds ze op 12/12 staan!

Toppen beginnen nu serieus aan te dikken en zijn onwijs plakkerig....:stoned-smiley: nog een weekje voeding en dan even de trichomen in de gaten houden!

E38F5DC9-97F6-42C8-99C3-94AA07DC1BB1.thumb.jpeg.06cf5ba0908de5d3df7d6b211c503dff.jpeg17DAB2BA-D116-4E1C-86F2-D9AD5C35E58B.thumb.jpeg.43652e0611bf5066256cadc46f8c99b8.jpeg 

kan niet wachten...mn oude oogst is nu officieel op dus moet weer her en der op zoek naar goede wiet....

laat maar komen de herfst..

• Like 2

Netjes man! Wat ik ook heb gelezen om die trips te bestrijden ( wat ik nu ook zelf aan het doen ben) is je hok of tent helemaal van top tot teen inspuiten met sterke neemolie, dat doodt ze ook.

Want geloof me jij had er nog maar een paar, ik had echt grote bladeren die stampvol eitjes zaten aande onderkant, dat wil je echt niet!

neeh man echt pure ellende...ik was er inderdaad al heel vroeg bij, en heb vanaf het begin heel veel tijd uitgetrokken om het onder controle te houden!

ik heb 2 keer al mn planten uit mn hok gehaald, elk blad nagekeken en alles wat ik zag doodgeknepen. hier ben ik zeker 2 uur per keer mee bezig geweest maar dat heeft dus wel gezorgd dat het niet uit de hand gelopen is!! toen lieveheersbeestjes en 2 soorten roofmijten toen was ik dr pas een soort van vanaf

• Like 1

47 minutes ago, Rob11 said:

Netjes man! Wat ik ook heb gelezen om die trips te bestrijden ( wat ik nu ook zelf aan het doen ben) is je hok of tent helemaal van top tot teen inspuiten met sterke neemolie, dat doodt ze ook.

jij zit toch ver in de bloei...?...en dan neemolie spuiten....waar lees je dat:huh:?

en welke ""sterke"" spuit je dan? linkje?

Ik heb alles geoogst omdat de plaag echt te erg werd. Ik heb zon busje dat ik moet mengen met water en zeep. Normale verhouding is 1 theelepel vam dat spul per liter om het voornamelijk tegen te houden. Daarom doe ik nu 3 theelepels dan is het ook dodelijk voor die krengen.