• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
@Rogz

Help foto's uploaden werkt niet

Recommended Posts

Beste Rogz,

Ik had voor onze leden al een topic hierover gemaakt gisteren.

We hopen dat dit zsm opgelost is.

Ik zal daarin berichten als ik meer info heb.

Dat zou wel moeten lukken denk ik.

Aan de andere kant als je  die dan daar weghaalt dan is de link naar je topic hier ook verbroken.

Is dan niet echt leuk als je nadien je verslag nakijkt en dat er dan plots geen foto's meer in staan.

Maar het kan wel.

3 minutes ago, Tune said:

Dat zou wel moeten lukken denk ik.

Aan de andere kant als je  die dan daar weghaalt dan is de link naar je topic hier ook verbroken.

Yep, das het nadeel externe libs. Ik ben wel van plan om ontbrekende foto's uit verslag terug bij te voegen.
Dat het lukt, kan je zien in mijn verslag. :D . 

Het is ook maar een lapmiddel voor de "desperate ones". Ik zie wel niet in waarom ik afbeeldingen zou weghalen bij een gratis dienst, postimg is al een jaar of acht stabiel bij mijn weten maar dat kan van vandaag op morgen natuurlijk anders zijn.

• Like 1

We hebben het in het verleden al gehad.

Maar idd bij jou lukt het prima.