• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Iemand ervaring met blumat druppelaar

Recommended Posts

Beste kwekers

mijn oog viel onlangs op de grote druppelaars van Blumat... deze zouden in de kluit van de pot moeten komen en zouden automatisch water moeten doorlaten bij een droogere kluit.

Zou dit een uitkomst zijn bij kleinschalige binnen teelt tijdens bijvoorbeeld een wat langere vakantie? 

Iemand ervaring met dit product?

bedankt gr!

Alternatief voor een wat langere vakantie misschien een olla ? geen idee hoe lang die vakantie moet duren.

Is al weer een paar jaar geleden toen ik ze voor hetzelfde doel gebruikt heb. Het afstellen is even klooien maar dan werkt het prima. Test het voor de periode dat je even weg gaat.

• Like 1

Heb er vaak genoeg verstoppingen mee gehad en of dat ie maar blijft druppelen en als t dan verkeerd druppelt banen de druppels een rechte weg naar beneden!  Ik moest er zelfs stenen onder leggen zodat de druppels daarop vielen.

Had ook es wat via Ali besteld, dat werkte met een pompje en een timer. Alleen die sproeiers sproeiden veel te hard en meer omhoog dan omlaag..... Dus dat was ook niet alles en doe ik het nu gewoon weer met een gieter en drainslang :) En vakantie goed plannen of een oppasser regelen.

• Like 1

Mmmm bedankt mannen

ik ga maar een proffesioneler oplossing bedenken.... tonnetje met zuurstof pomp klaar zetten en dan een dompelpomp op timer oid

• Like 2

Ja bedenk me ook ineens, ik kan die uitvoer van dat pompje ook direct in de drainslang hangen.... Maarja, met 100 Liter water kan ik misschien 15 dagen voor uit? (heb een 100L tank, vandaar :) )

Werkt prima, Blumat druppelsysteem.

Het scheelt als je even de tijd neemt bij het afstellen, in de basis de instructies volgt en nog meer, wanneer je daar een helder koppie bij hebt.

De combinatie met een tensiometer is nog beter....

• Like 1