• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Rizla

Advies "versterking" Spectrabox

Recommended Posts

Hoi,

ben halverwege eerste week bloei, nog maar weinig van te zien😁.

Tentje 60x60 en een Spectrabox 90w erin. De dames zijn allen van RQS . 3x Special Queen en 1x Shining Silver Haze.  Had al een paar keer de tip gekregen om eventueel wat bij te hangen aan licht. Momenteel hangen er 2 led spots 2700k 45w bij en een led peer 2700k 100/15w. Ben aan het overwegen om er een 2e Spectraboxbij te hangen of een Mars Hydro bordje of Spider bordje. Ik wil er wel geen hopen geld tegenaan smijten, het is ook maar 60x60... budget gezien dacht ik aan 170€ ongeveer. Wat/welke raden jullie aan? Of gewoon de 2 spots en het peertje er bij laten hangen?

Alvast bedankt 🙏

20200704_171506.jpg

20200704_171444.jpg

20200704_171433.jpg

Ik zou je adviseren om er 1 deftige lamp in te hangen, voor een 60x60 is in mijn ogen een 135W josephine van Rubol ideaal , eerlijk geprijsde lamp die heel goed presteerd voor een nette prijs :-)

• Like 2

2 hours ago, Test@ment said:

Ik zou je adviseren om er 1 deftige lamp in te hangen, voor een 60x60 is in mijn ogen een 135W josephine van Rubol ideaal , eerlijk geprijsde lamp die heel goed presteerd voor een nette prijs :-)

Dit. Waarom moeilijk doen met zoveel lampen.

• Like 1

Die Rubol lijkt me wel iets. Deze week eentje ophalen of bestellen .

Bedankt voor de info.🙏

• Like 1

On 27-7-2020 at 12:53, Ritalin666 said:

Als je handig bent kun je je spectrabox ook een ander pitje geven..

Je kan een speklap wel vanalles opgooien maar zal nooit een steak worden ;-) 

• Like 1

Ondertussen hangt de Spectrabox in een ander hokje waar alle aandacht op 1 dame gericht kan worden. In de tent hangt nu de Mars hydro TS1000.  Gaat goed zo.😁😁😁