• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
  • Similar Content

• By Weet Ikveel
      Hey allemaal,

Zoals beloofd in mijn voorstelrondje, hierbij nog wat foto's. 
      Auto Duck 1, Frisian 1 en 2 zitten alle 3 nu op dag 76 (11e week) ten opzichte van het moment van zaaien. Auto Duck 2 op dag 67. 

Ik las op de website van Dutch Passion dat de auto's zo'n 85 tot 90 dagen nodig hebben en hier en daar online lees ik 100 dagen. Wat denken jullie kijkende naar onderstaande foto's? Hoe lang moeten de 2 dames nog? :-)  Ik vind het maar moeilijk beoordelen hoeveel % van de trichomen dan amberkleurig of melkwit zou zijn (als ik het goed verwoord, las dat ergens, corrigeer me gerust, ik leer graag.). Ik heb wel een microscoop met 1600x zoom aangeschaft en dus zal ik het weekend wat closeups maken van de 2 auto dames (fotoshoot yeahhh.. topless uiteraard :-) ). 

Voor nu dus even gewone telefoonfoto's.
      Alvast dank voor eventuele reacties en mooie oogsten toegewenst! 

Auto 2 op dag 67 (oh nee.. een irritante haar op mn lens.. :/ haha zie t nu pas. Bij de rest vast ook, sorry! En nu zie ik ook een klein bruin blaadje links boven, van een andere boom op de top die ik er ff snel af haal. Opzouten van mn top! )Auto 1 op dag 76.En de 2 frisian duck ladys op dag 75 (gisteren)
    • By bianca78
      Hallo allemaal,  mijn   naam is bianca , ben 40 jaar en rook al bijna 20 jaar dagelijks.  Vorig jaar eigenlijk pas begonnen met mijn eerste buitenkweekje. Waarom ik daar nooit eerder mee begonnen ben is ook voor mij een raadsel 🙈 Ging best veel mis , maar uiteindelijk toch het hele jaar van kunnen roken,  ik  had toen van 10  planten in totaal 800 gram afgehaald , en nee dit waren geen autoflowers maar gewone fotoperiode planten die ik niet had verduisterd, dus veel te laat klaar. Nou Ja dit jaar nieuwe poging 🤗. Ik heb nu gekozen voor een aantal autoflowers, deze staan in 20 liter bakken, dan wat xxl autoflowers in 45 liter bakken (Deze staan nu een maand) . En tot slot 4 X MAF snelbloeiers waarvan 3 in 65 liter gaan en 1 in de volle grond , deze zijn 1 juni ontkiemd en  moeten nog overgepot worden,  wel verdeeld over 2 tuinen 😉. Alvast 1 vraagje , het blad van 1 autoflower is geel op sommige plekken , Wat zou dit kunnen zijn? Bedankt alvast!

• waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   4 Members, 0 Anonymous, 43 Guests (See full list)