• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Stoney

Amnesia op clu048 1212 600W

Recommended Posts

Daar gaan we weer. Dames staan al sinds de 7e, stekken waren niet zo goed als vorige keer. Minder goed doorgeworteld en kleiner, dus dan maar ff langer voorgroeien. 

Aantal zijn er getopt, de kleinere nog niet. 

Had er 12 gepland maar 1 redde t niet echt leek t... Uiteindelijk begon ze toch weer te leven alleen die loopt nu wel ver achter... Wil ze niet weghalen, verdiend ze niet na haar wederopstanding :)

Verder niet veel te melden.  Wel wat fotos :)

Heb wel een extra fan erbij geplaatst die zwinkt, die had ik nog niet eerder gezien...  Weet niet of die nieuw op de markt zijn ofzo... 

15954441328111165936360155565258.jpg

15954441629645340607327448843260.jpg

• Like 2

Succes met je nieuwe ronde. Dat ukkeltje zou ik eruit halen.

Gaat door de andere toch geen kans krijgen.

Haal het eruit en zet het in een pot in de tuin?

• Like 1

Nee geen planten in mijn tuin ;) Dan ergens in de natuur zetten ofzo desnoods....

Denk ook niet dat ze een kans gaat krijgen nee :)

Klok is gister omgezet naar 12/12, hopelijk niet al te vroeg maar ik vond dik 2 weken voorgroeien wel genoeg :)

• Like 1

die had ik nog niet eerder gezien...  Weet niet of die nieuw op de markt zijn ofzo... "

Hahhahahahhahahahhahaha niet echt

Succes man!

• Haha 1

Ff een update

Nog geen bloei te zien maar denk door de warme dagen wat meer gestrekt, al vind ik dat niet heel erg al moeten ze ook weer niet te hoog worden :)

misschien had ik de klok ook wat eerder moeten omgooien... Aan de andere kant, hopelijk zo ook meer wiet :)

heb zoveel mogelijk gedieft want die dames achterin kom ik maar lastig bij :)

IMG_20200806_110903.jpg

IMG_20200806_144959.jpg

• Like 5
  • Thanks 1

Ohjeeee, heb ze veel te lang laten voor groeien....  Lamp kan niet meer hoger, knakken had niet altijd zin (staat paar uur later gewoon weer overeind) en planten komen boven mij uit! 

Heb van onder flink kaal gemaakt, hopelijk genoeg om geen fluf en wel harde toppen te geven... 

Als dit maar goed gaat..... 

15976790907448685124012986171891.jpg

15976791472052730647298776867716.jpg

• Haha 1

kheb een heribei buiten...ook net in de bloei.....die ruim genoeg water kreeg met de hitte golf....die deed het zelfde....tleek wel een amnees:lol:

tja..buiten hangt de lamp wat hoger...:sun:

• Like 2

5 hours ago, sjaakjebonenstaakje said:

wauw die rijst de pan uit daar :lol: daar komen vast dikke knuppels aan...

Ik hoop t.... kans is groter dat ze niet heel compact worden... 

21 minutes ago, DeVos said:

hoe hoog zijn ze nu?...en hoe hoog waren ze toen de knop op 12/12 ging?

Denk dat ze iets van 130-140 cm zijn en zijn denk ik 90-100 cm gegroeid sinds 12/12

Wat een klote ronde, veel te snel te lang geworden waardoor die takken niet de sterkste zijn en dus beginnen ze te bezwijken onder t gewicht.... Heb gister en vandaag maar allerlei ondersteuning toegevoegd maar t blijft klote, vooral achter in de tent. 

Zit ook pas in de week 6 ongeveer dus moet er nog 4 plus het drogen enzo dus 6 weken.... Dat ga ik nooit halen met mn huidige voorraad :wckrant:

ik denk nog steeds dat het weegschaaltje je blij gaat maken...:)

die 2 weken zegt niet veel-alles....de temp was hoooog....alles gaat dan als een malle....

je kan binnenstekken 2 maanden in de koelkast zetten bij 18-6 licht.tl-pl licht...en 4 graden......en dan hou je ze 2 maanden in coma....dan groeien ze geen mm...maar gaan niet dood....:)

Gelukkig voornamelijk dat dan en wat hoogte problemen maar das weer t voordeel van led op laag vermogen :) Kan er wat dichter op, al is t natuurlijk niet ideaal....

• Like 1