• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Renske overleefd

Uitgezaaide longkanker stadium 4

Recommended Posts

Helaas te laat mee begonnen met mn pa... longvlieskanker. 9 maand en hij was er nu meer.

Beter gelijk met olie begonnen in plaats van chemo , bestraling en immunotherapie.( maar dan verdiend de pharma industrie niets...)

Blij te horen dat je er zo goed mee bent. 

Rizla

• Like 3

hey hey mijn vrouw heeft uitgezaaide borstkanker naar de lever nieren . ik maak ook zelf olie voor het vrouwtje maar heb zo schrik dit ze hier op een dag eens binnen vallen . 

je moet eerlijk zijn met 4 a 5 plantjes kom je niet ver voor puur olie te maken vind ik ? 

alvast veel sterkte een hoop nog veel van je te kunnen leren !! 

• Like 1

Ik heb een kennis met een hersentumor en uitzaaiingen.

Maar het probleem is dat ze psychotisch kan worden van wiet.

Ik zit er over te denken om haar dan maar cbd olie aan te bevelen.

Ik hoop dat ik daarmee het juiste doe.

On 7-8-2020 at 10:04, Kev said:

Ik heb een kennis met een hersentumor en uitzaaiingen.

Maar het probleem is dat ze psychotisch kan worden van wiet.

Ik zit er over te denken om haar dan maar cbd olie aan te bevelen.

Ik hoop dat ik daarmee het juiste doe.

Verdun het eers 1 op 1, dan kun je het druppelen. CBD heeft niet dezelfde werking, voor kanker moet ze toch echt aan de thc. Rustig opbouwen is dan de enige optie. Er zijn truukjes voor om psychoses te voorkomen. Ik heb ze ook wel gehad. De truuk is, zodra ze een stoned voelt komen om dan haar gedachten op iets moois te zetten, dan gaat ze een fijne rust in. Denkt ze aan doodgaan of andere ellende, dan gaat het mis.

• Thanks 1

On 1-8-2020 at 10:05, nibor de boer said:

hey hey mijn vrouw heeft uitgezaaide borstkanker naar de lever nieren . ik maak ook zelf olie voor het vrouwtje maar heb zo schrik dit ze hier op een dag eens binnen vallen . 

je moet eerlijk zijn met 4 a 5 plantjes kom je niet ver voor puur olie te maken vind ik ? 

alvast veel sterkte een hoop nog veel van je te kunnen leren !! 

Haar voeding is nog belangrijker dan de olie. Jou vrouw mag geen grammetje suiker meer. In pakjes of zakjes wordt dat vrijwel altijd toegevoegd. Je zal dus etiketten moeten gaan lezen. Zijn er suikers toegevoegd, zet dat terug. Kijk dan onder het kolommetje koolhydraten, wat die worden in de lever omgezet naar suikers, die mag niet boven de 1.5 per 100 gr zijn. Voor de rest, alles bio, geen frisdrank, geen witmeel, weinig vlees, geen melk. Jij zegt van 5 plantjes haal ik niet veel? Ik heb 1 kast, daar kunnen 9 plantjes in onder 600 watt hps. Ik haal daar gewoon dik 700 gram vanaf. Ik gebruik omni potent voeding😉. 4 kasten per jaar en je red het! Ik heb er wel een klein voorgloeikastje bij met een spaarlamp van 200 watt. Dat jullie bang zijn snap ik wel, mja heb je een andere keus? Ik ben medisch vluchteling geworden en woon nu in spanje. Besef, dat het meestal verraaiwerk is, dus.........mondje dicht

On 31-7-2020 at 17:26, Rizla said:

Helaas te laat mee begonnen met mn pa... longvlieskanker. 9 maand en hij was er nu meer.

Beter gelijk met olie begonnen in plaats van chemo , bestraling en immunotherapie.( maar dan verdiend de pharma industrie niets...)

Blij te horen dat je er zo goed mee bent. 

Rizla

Het spijt me dit te horen, maar als de patient zelf koos voor chemo, dan moet je dat respecteren. Ik heb dit helaas ook meegemaakt met goede vrienden, ze wisten alles van mij en gingen toch regulier

• Like 1

Zitten jullie met vragen, ik ben niet vaak op het forum, maar mailen mogen jullie me wel bambi.kweenie@gmail.com

Voor diegene die me mailen heb ik een mooi document gemaakt, waarbij de kanker patient handvatten krijgt. Ik heb alles wat ik gedaan heb gedocumenteerd😉.

• Like 2

On 8-8-2020 at 16:59, Renske overleefd said:

Verdun het eers 1 op 1, dan kun je het druppelen. CBD heeft niet dezelfde werking, voor kanker moet ze toch echt aan de thc. Rustig opbouwen is dan de enige optie. Er zijn truukjes voor om psychoses te voorkomen. Ik heb ze ook wel gehad. De truuk is, zodra ze een stoned voelt komen om dan haar gedachten op iets moois te zetten, dan gaat ze een fijne rust in. Denkt ze aan doodgaan of andere ellende, dan gaat het mis.

Dankjewel voor de tip. Ik zit te denken of het mischien rustiger voor haar zou zijn als ze eerst bijvoorbeeld een diazepam 10 mg neemt en dan een klein beetje ketama vapen ofzo. Meestal is ze wel rustig onder de situatie. Maar ze ook weleens zenuwachtige periodes.

Ik ben benieuwd of ik wat kan doen om te helpen

Groetjes kev.

20 hours ago, Kev said:

Dankjewel voor de tip. Ik zit te denken of het mischien rustiger voor haar zou zijn als ze eerst bijvoorbeeld een diazepam 10 mg neemt en dan een klein beetje ketama vapen ofzo. Meestal is ze wel rustig onder de situatie. Maar ze ook weleens zenuwachtige periodes.

Ik ben benieuwd of ik wat kan doen om te helpen

Groetjes kev.

Ik weet niet hoe die combi zou uitpakken. Heb ik zelf nooit gedaan. Wat je wel kan doen, os er bv valeriaan en rodiola er bij geven, daarvan wordt ze an zich al rustiger en dan heb je kans dat de olie beter valt😉.

• Like 1