• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Bierbud

Growerschoice Frosty Gelato

Recommended Posts

dat is een leuke ronde met lekkere genetica

was er een tikie bang voor toen ik las je letterlijk je schaar in de olie doopt als ik dit er goed uit heb begrepen, het is de way to do maar je moet zeker je schaar afnemen met een doekje of tissue hier word je wiet enorm DONKER van en moet zeggen vind je eindresultaat er best donker uit zien no offense 

het is ook niet fijn om een hoge dosering sla olijf etc olie te roken 

neem aan van mij dat wanneer je het licht afneemt met een drupie op je doekje het een berg zal schelen en je ook het fijnste knip

greetzz

Hey @wegpiraat, 

Ik doop het inderdaad in olijfolie, maar laat het overtollige weglopen. 

Vaak knip ik ook eerst nog in wat blad om het restant op het mes te verlagen, of ga er met m'n handschoenen langs voordat ik begin met het knippen. 

Zojuist ook maar eens m'n pot geleegd, die gaat ook al een paar rondes mee en is al een tijdje besmet met varenrouwmugjes. Mooie aarde om deze zomer buiten mee te kweken in een grote specikuip. M'n plantjes en de schimmels hadden wel een flink wortel gestel gebouwd, het was 1 grote puk geworden. 

IMG_20210327_135033.thumb.jpg.90985fa40406b37dfc682b60eed1587c.jpg

IMG_20210327_192825.thumb.jpg.d2aa161ba171320a5e9e955725bd096e.jpgIMG_20210327_192830.thumb.jpg.70bacdf64fcde134c8c3cc1e15310d90.jpgIMG_20210327_193158.thumb.jpg.33ecef3cb377dd00ba3145284fddb605.jpg

Iemand tips hoe ik mijn tent het beste kan steriliseren?!?

Mooi...

Bevalt de biobizz lijn ? En met welke microscoop heb je die trichomes gefotografeerd?

• Like 1