• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Tat2peet

Tat2peet

Recommended Posts

Hey, ik ben Tat2peet. Lang lang lang lang geleden was ik admin op Hennepdesk, naast HD. 

Ik ben al een ouwe sok, een ouderwetse kweker. Tegenwoordig maak ik zaad en rommel er nog een beetje naast.

Zijn er hier nog oude Hennepdeskers?

Groet, Peet

• Like 2

Welkom !:D...nu je het zegt....klinkt bekend....heb er wel eens gelezen......nooit iets gepost daar 

welke zaad maak je...binnen ...buiten...autos?  fem?

edit...ahh het...HD... is nog in de lucht..

Bedankt voor het welkom!

Heb vaders en moeders staan van:

Super Silver Haze (moeder pheno in 60 dagen klaar ongeveer, eind sept buiten)

Santa Maria (moeder pheno in 58 dagen klaar, vader rond een meter hoog met korte internodes)

Bubba Haze (moeder hoge opbrengst, vleugje mango)

Master Kush x Santa Maria F3 (moeder eind september gereed)

Lavnesia (moeder in 90 dagen klaar...maar een smaak waar je u tegen zegt)

SAGE (moeder is de originele stek van de oude Hennepdesk) 

Veel zaden van originele hazesoorten, lowrydervarianten, diverse kush etc.

Kruis er vaak auto's in van originele ruderalis (sensi)

Ik maak bij voorkeur normaal zaad, maar ook vrouwelijk (met colloidaal 50ppm).

Heb nu een eerste rondje Lowryder#2 x Super Silver Haze staan. ben erg benieuwd wat deze doet.

Groet, Peter 

Edited by Tat2peet
Sage vergeten
  • Like 4
  • Thanks 2

3 hours ago, Tat2peet said:

Heb nu een eerste rondje Lowryder#2 x Super Silver Haze staan. ben erg benieuwd wat deze doet.

Groet, Peter 

...heb je die nu buiten staan?

Binnen en buiten, binnen onder LED om de potentie te kunnen testen en buiten om te zien hoever ze strekken. Hoop deze laatste week oktober klaar te hebben.

Welkom op het forum Peet.

Leuk om iemand erbij te hebben die weet hoe je vrouwelijk zaad moet maken.

Dank jullie wel voor het hartelijke welkom. Het maken van vrouwelijk zaad is niet zo spannend, het maken van stabiel zaad is een ander verhaal.

Zal me eerst eens orienteren hier, komt heus wel een topicje van het maken van zaad.

• Like 3
  • Thanks 1

On 7-9-2020 at 16:51, Tat2peet said:

komt heus wel een topicje van het maken van zaad.

er staat hier en daar al informatie over het maken van zaad, outdoorking heeft hier een topic van staan.

sts en volgens mij ook wel met met colloïdaal zilver water.

van een medelid heb ik de ingrediënten voor STS dit hoeft maar 1 keer gespoten te worden eventueel een tweede keer,zal dit binnenkort voor het eerst proberen.

alle info is welkom ik verwacht dat je de meesten van ons nog wel wat van je kan leren.

niet dat het hier allemaal amateurs zijn hoor :)

22 hours ago, fsmidt said:

er staat hier en daar al informatie over het maken van zaad, outdoorking heeft hier een topic van staan.

sts en volgens mij ook wel met met colloïdaal zilver water.

van een medelid heb ik de ingrediënten voor STS dit hoeft maar 1 keer gespoten te worden eventueel een tweede keer,zal dit binnenkort voor het eerst proberen.

alle info is welkom ik verwacht dat je de meesten van ons nog wel wat van je kan leren.

niet dat het hier allemaal amateurs zijn hoor :)

Ik zie niemand als amateur hoor! Respect voor een ieder die onze mooie hobby deelt, mijn ervaring met colloidaal zilver is gewoon erg goed en past het best bij mij.

Zo, de SSH ligt te drogen. Op 1 topje eerste sporen van rot kunnen ontdekken, maar nondeju wat hebben ze een bak water over hun heen gehad. Er staat nu nog een critical af te bloeien in de zeikregen, die heeft nergens last van maar dat wordt pas 1e week november snoeien voor haar. 

• Thanks 1