• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Rizla

Rondje Critical RQS fem Mars Hydro TS1000

Recommended Posts

Volgende ronde ga ik eens trachten om de 60x60 tent vol te scroggen met 1 plantje.  Heb me onlangs wat laten gaan en nogal wat verschillende soortjes in huis gehaald... Nu keuze stress 🤣🤣🤣

Het zal een critical fem van RQS worden deze zat laatst als freebie bij een bestelling. Vandaag net in de filter gestopt....  iemand recente ervaring met deze plant?

20200911_224917.jpg

• Like 3

Ik zet m'n stoeltje neer, zelf geen ervaring met dit soortje op het roken na dan :p.

Hoelang verwacht je te moeten gaan groeien om je hokje vol te krijgen? 

• Like 1

Jazeker heb ik er ervaring mee, of deze de ideale scrogplant is weet ik niet, Maakt 1 centrale cola en lust een berg voeding. Ik zou starten met een volle maand groei waarin je minimaal 6 keer topt. 

• Like 1

Ja ik heb deze ook gratis bij gekregen bij mijn Queens 🙈

maar deze is niet ontkiemt hier bij mij.

hopelijk bij u meer succes want is wel nog lekker! 

• Like 1

@Bierbud Geen idee maar ik heb tijd, misschien een weekje of 5 a 6 voorgroeien. Misschien effe opzoeken of ze te scroggen valt. Heb nog een 2e tentje 60x60 staan en denk daar mss een wedding gelato of een purple Queen in te zetten. 

Gebeten door de kweek microbe.... 🤣🤣🤣

• Like 1

Heb ook zo vijf gratis exemplaren gekregen (kraslotje), wat ontkiemen betreft, ging dat vlotjes. Reageerde snel op terugsnoei en flinke groeier. Staan hier twee buiten en die zijn nog maar net in bloei gegaan, gaan geen prijsbeesten worden. Succes.

• Like 1

@Bioman hier ook gekrast 😂

Heb er ééntje in de filter gestopt en vandaag komt ze kijken. Zo effe in de lightmix stoppen en dan hopen dat ze er zin in heeft.

20200914_163659.jpg

@Rizla 

Ja dat moet zeker te doen zijn. Wel gaat mijn voorkeur naar meer dan 1 plant wegens het sneller de veg fase door te komen. 

moet wel zeggen dat die nu bij mij 3 weken in de bloei staat maar er nog geen enkele geur vanaf komt.

• Like 1

Ik volg deze ook effe mee :D

Nog nooit met RQS gekweekt. Ben wel eens benieuwd naar deze soort.

Heb je al een idee hoe je deze gaat kweken?

Dan bedoel ik: hoeveel L pot, welke voeding, eventueel samenstelling van je grondje,...?

Veel succes! 

Grtz 

Eagle

• Like 1

@Eagle vision ze gaat in de lightmix plagron, en zal ook plagron Terra geven zowel grow als bloom.  Sugar Royal en Green sensation krijgt ze ook vanaf 3e week bloei. Ben er nog niet uit of ze in de 30l pot gaat of een cementkuip van 45l.Komt in  60x60 tentje te staan.

Top man!

Ik ben benieuwd!

Heb het zelf geprobeerd met plagron, maar dat werd niks bij mij. 

Blijkbaar ligt biologisch kweken me gewoon beter. :D

Steeds die ec waarde, en ph meten <_<

Kreeg het nooit goed xD 

Ben echt benieuwd dus naar je rondje!!

Grtz 

@Eagle visionheb mn eerste ronde net achter de rug; Special Queen en Shining Silver Haze in de tent en Northern Lights AF, Blue Cheese AF, Royal AK auto in de tuin. Dit word mn 2e deftige ronde en ben momenteel nog niet erg bezig met ph en ec . Ik gebruik zoveel mogelijk regenwater. Staat nog op mn lijstje om deze meters aan te schaffen. Een setje met reactie vloeistof en plagron + en -heb ik wel staan. Heb nog Atami voedingslijn staan die ik wou proberen. Misschien voor de andere tent....

De critical strekt wel  wat maar word wat dieper ingegraven als ze van schoen veranderd. Binnen een  tijdje volgt de volgende update. 

20200917_153833.jpg

20200917_153838.jpg

• Like 1

Je kan ook altijd de meters niet kopen, en gewoon biologisch kweken :D

Dan doet je bodemleven (bijna) al het werk voor je ^_^

Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Ik kijk uit naar je volgende update ;)

• Like 1

Heb net de ph gecheckt van de 2 regentonnen in de tuin en deze zouden 6.2ph hebben volgens de test met reactie vloeistof. Geen idee hoe precies deze test is maar , lijkt me ok om te gebruiken voor de voeding van de planten. Digitale meter zal de volgende aankoop zijn 😁 

ja maar in regenwater zit geen kalk en magnesium.....en daar gaan de voeding merken meestal wel van uit.....maar als je ervoor compenseert is dr niks aan de hand.....

zoals je zietbij de kassenbouw....die hebben helegrote opvang voor regenwater.....regen is gratis....

aan de andere kant....1000 liter water kost 1 euro....ik zou het regen water geven aan de tuinplanten......waarom is je ton nog vol?...theeft een tijd niet geregent...en oud regenwater...en warmte geeft bacteriën....

het voordeel van een ton is.....het water warmt op....in de zomer....leiding water is dan kouder....warm water vinden planten meestal wel lekker.....tenzij het een hitte golf is...

• Like 1

Succes met je nieuwe ronde.

Ik ook jaren geleden een Critical in de tuin gehad.

Is toen een mooi bosje geworden en een leuke oogst.

• Like 1