• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Rizla

Rondje Critical RQS fem Mars Hydro TS1000

Recommended Posts

20 minutes ago, Rizla said:

zure smoelen in overvloed tegenwoordig

Echt he, zonder dom gegrinnik geen tevreden gevoel... ik benijd jullie trouwens hoor, het eten is beter in België, het bier, en die fluwelen zachte stem van uw dames....

edit

oh wacht... location Anvers is ook wel een kleine hint zie ik, ben zo scherp :D 

• Haha 1

hahah ja het maakt niet uit , veel migratie

we zijn een mixed volkje in west EU

• Like 1

5 hours ago, Rizla said:

momenteel gebruik ik water met pH 6, in hun groeifase wel wat problemen gehad en dit uitte zich in verkleurde bladeren. 
Morgen nog even de ph checken voor de zekerheid

heb je de mogelijkheid om de ph van de aarde te meten,die is belangrijk.

31 minutes ago, fsmidt said:

heb je de mogelijkheid om de ph van de aarde te meten,die is belangrijk.

Moet ik morgen een metertje gaan halen. Water test ik dmv druppel ...  iets waar ik op moet letten bij de aanschaf?

6 hours ago, kritischemassa said:

Echt he, zonder dom gegrinnik geen tevreden gevoel... ik benijd jullie trouwens hoor, het eten is beter in België, het bier, en die fluwelen zachte stem van uw dames....

edit

oh wacht... location Anvers is ook wel een kleine hint zie ik, ben zo scherp :D 

ik zie het trouwens ook pas later, maar altijd als ik dus hoi zeg praten dames in antwerpen in het engels terug. hello is het dan??

ik dacht dat het belgie was.

• Haha 1

12 hours ago, Rizla said:

Moet ik morgen een metertje gaan halen. Water test ik dmv druppel ...  iets waar ik op moet letten bij de aanschaf?

iig niet zo'n 3in1 meter.

Een meter met een glazen meetpunt en liefst verwisselbaar.

https://www.conrad.nl/p/voltcraft-ph-212-ph-212-bodemanalyseset-ph-waarde-101122?WT.mc_id=gshop&gclid=CjwKCAiAoOz-BRBdEiwAyuvA6986A5AYnb3vSG5w8oCY_qAYf2Ic_DrT0FHO5B0qNqPCjJCYRFN9ZBoCJ-QQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&tid=9774089998_102830953594_pla-928590597752_pla-101122&WT.srch=1&vat=true&insert_kz=8J

31 minutes ago, fsmidt said:

iig niet zo'n 3in1 meter.

waarom niet?

Gecombineerde pH/Ec meters zijn op zich toch wel te vinden van goede kwaliteit? Ik ken zelf de Hanna's  goed vanwege mijn werkzaamheden en ben niet ontevreden over die dingen. Maar die meten geen TDS.. bedoel je die?

En zijn die niet goed? Geen ervaring mee hoor...

47 minutes ago, Rizla said:

Ik ga straks effe op zoektocht. Wat ik hier kan vinden, anders word het bestellen. 

Ik zou er zelf één kopen voor de rest van je leven zeg maar, maar goed zo redeneer ik nu eenmaal. Maar deze dingen zijn best duur en nu ja, als hij goed is is hij goed en kan hij jaren en jaren mee, ik zou hem daar ook echt op kopen. Sommige dingen koop je maar één keer in je leven als je het goed doet.

• Like 1

Zo'n glazen probe moet je met beleid gebruiken.

Niet door drukken op een harde kluit(ik ben voornamelijk buitenkweker).

Ze maken het niet voor niks van glas het zal een voordeel hebben.

Ik heb geloof ik een PCE-018 iets van 80 euro.

Deze doet het goed.

Heb je een link van die Hanna?

• Like 1

2 hours ago, Rizla said:

Lijkt dit iets bruikbaar @fsmidt?

https://www.agrotools.nl/meters/ph-meters/gondo-7011-ph-meter.php

Is nog ietwat budget vriendelijk

deze is voor vloeistof niet voor in de aarde te drukken.

ik gebruik deze

https://www.pce-instruments.com/dutch/meettechniek/meetapparatuur-voor-alle-parameters/ph-meter-pce-instruments-ph-meter-pce-ph-18-det_5892096.htm

pce-instruments-ph-meter-pce-ph-18-58920

• Like 1
  • Thanks 1

Ondertussen in het tentje... eerste foto de(niet getopte) Blue Cheese RQS achteraan in de tent 

2 andere zijn topjes van de critical RQS.

De Critical topjes zijn erg hard en vast ,zelfs de kleinste 😃😃😃

20210108_170009-01.jpeg

20210108_170023-01.jpeg

20210108_165951-02.jpeg

• Like 2

Weekje verder en hier zijn we een drie dagen aan het spoelen. Heerlijke geur (en kleur).

De critical heeft stevige harde kleverige toppen en de blue cheese heeft eerder kleinere toppen maar heeft een cheese aroma met een kleine toets van truffel!?!? Trichomen worden goed in het oog gehouden.20210117_091818.thumb.jpg.087c45a8b774f804fac427055ba82286.jpgblue cheese RQS20210117_092033.thumb.jpg.a1907ddac6c45aba0661166d1383182d.jpgcritical RQS 20210117_092222.thumb.jpg.33a77c251d7a9680914d646933b266f6.jpgdit is de wedding gelato van RQS , veel gesukkeld in de veg en erg klein gebleven, nu een 4 weken op 12/1220210117_092238.thumb.jpg.7d5e0400beccec7d42b3fc7f176431ed.jpgin het andere hoekje staat deze fusion haze LBH die gelijktijdig met de wedding gelato op 12/12 is gegaan maar een stuk trager in bloei is gekomen.

20210117_092113.jpg

• Like 2