• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Cammadoriangrows

cammadorian groet jullie!

Recommended Posts

hallo vrolijke vrienden en vriendinnetjes!

Mijn naam is....... mijn nicknaam is cammadoriangrows. Ben in de 20 en een echte levensgenieter.

Mijn passies liggen op bepaalde vlakken.

- motoren

- bouwkunde

- groene vingers

Ik ben al een aantal jaren in de running met het kweken van wietplanten. Voornamelijk ging mijn voorkeur uit naar autoflowers. Echter ging mij dit vervelen en zocht ik een meer uitdagendere manier om te kweken.

En ja die heb ik gevonden. Het doel was om zo groot mogelijke planten te krijgen dit jaar. En dan vooral moeder natuur zijn werk te laten doen.

20200912_075739.thumb.jpg.14b8bccd5f25f0cbbfb2a36747fad9a4.jpg20200912_075634.thumb.jpg.784101d53385d9079d8b04eac5b24fd4.jpg

Dit zijn mijn schatjes! Ik hou jullie op de hoogte.

Cammadorian over en uit.....

• Like 4
  • Thanks 1

@DeVos 

Ik kan het wellicht proberen volgendjaar. Maar ga dan wel eerst beginnen met het voorgroeien in de tent. Wat training geven en op het juiste moment in de volle grond plompen.

moet alleen een stellage maken om te verduisteren.

nou..... die foto die ik postte is niet in Nederland hoor.....das een foto uit California usa....dat zijn planten van 5 kilo droog...per stuk...:wub:

ja verduisteren zou mooi zijn idd......dan bepaal jij hoe groot ze worden....en dan heb je binnen weed van buiten.....:wub:

je kan idd vroeg beginnen met een binnen soortje onder lampen...medio feb of zo......dan zijn ze al erg groot als je ze begon mei buiten zet...en een oogst bv eind juli...

verduisteren volgend jaar kan ook zo.....

gallery_6678_247_205034.jpg

deze kweker had zelfs nog een lamp voor een regenachtige of bewolkte dag.....:D

lekker droog en veilig tegen rippers achter slot in de nacht....:rolleyes:

in de ruimte evt nog een afzuiging...en/of ventilator...ontvochtiger...

• Haha 2

4 hours ago, Cammadoriangrows said:

@DeVos

Hoe wil ik 5kg planten in een container krijgen geak haha. Ga niet elke dag met een oerwoud in de weer haha

ow...ik moet even uit of the box gaan denken van je........:D

met een boeren schuur met van die grote deuren zou ik het wel weten......een 3 ton heftruck met lange lepels.........of een aanhanger op lage wielen....

in een gft container op wieltjes is je plant snel verduistert in  een schuurtje......sneller als een stellage.....en in de schuur heb je meer lucht dus een lagere lv gedurende de verduister uren.....en bij verduisteren blijft je plant nog wel even door verdampen...als je hem uit de zon...in het donker zet...

een plant in een gft bak staat hoog dus pakt sneller de opkomende zon en langer de ondergaande zon zeker in kleine tuintjes met 2 m schuttingen........die gast had het aardig goed bekeken...en ook gedurende de dag kan hij verreden worden voor optimale zon...;)

@DeVos

Potverdomme vosje, je bent mij huiswerk aan het geven. Zal eens nadenken over het verduisteren.

Had zelf het idee om een soort partytent stellage te maken met rails. Zodat de schermen makkelijk dicht te zetten zijn.

• Thanks 1

wat je ook knutselt.....ga dr zelf inzitten en overtuig je dat het 100% donker is.......reveggende planten zijn .......:wacko:

het advies van atmo....die ik hoog heb staan:rolleyes:....om niet tot eind te verduisteren .......deel ik niet......reveggende planten kunnen dan je deel zijn....:wacko:....

en......... er is een betere manier om wel veilig te stoppen met verduisteren....:rolleyes:.....maar die verklap ik nog niet....

je wilde huiswerk zei je....:lol:

https://www.wietforum.nl/topic/16914-het-verduister-topic/

succes !

• Haha 1