• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Tat2peet

DWC 125W CFL op 40x40

Recommended Posts

12 minutes ago, Tat2peet said:

Ja? Gewoon alles maar omhalen en opnieuw beginnen?

nee tuurlijk niet, knakken en buigen en mishandelen tot die griet precies doet wat je wil

14 hours ago, fsmidt said:

knakken die hap.

Sorry, ik bedoelde niet omhalen maar zoals KM al aangeeft.

Knakken buigen laag houden.

1 hour ago, fsmidt said:

Sorry, ik bedoelde niet omhalen maar zoals KM al aangeeft.

Knakken buigen laag houden.

Hahahahaha, dat weet ik toch! Ik heb geen ruimte meer om te buigen en te rommelen. Ze groeien niet meer, laat ze maar lekker vullen zo. Het mogen nu gewoon 90cm lange toppen worden.

• Haha 1

10 minutes ago, Tat2peet said:

Hahahahaha, dat weet ik toch! Ik heb geen ruimte meer om te buigen en te rommelen. Ze groeien niet meer, laat ze maar lekker vullen zo. Het mogen nu gewoon 90cm lange toppen worden.

GFT containertje vol :D 

Chickies trekken steeds verder dicht, vanaf nu is het zaak om de RV in de gaten te gaan houden. Op dit moment is deze tussen de 75 en 80%, ik stop nu met de CO2 en laat de RV naar 55% zakken. Ze zitten nu op 4 liter per dag, dat vocht dampen ze uiteraard goed uit en vandaar dat de RV zo oploopt. Door de CO2 te stoppen kan ik meer gaan ventileren.

Door de PK13/14 zie je ze lekker zwellen, het gaat echt hard nu.

Dat gaat dus niet onaardig, zo'n top als dat je aan de voorzijde ziet....zo tel ik er 7 in totaal. Als deze volledig dichtgroeit zal het een gram of 35-40 droog (per top) zijn wanneer ze volledig rijp geoogst worden. Met een beetje losse rommel onderop is 250-300 gram best mogelijk. Wellicht dat zulke cijfers voor jullie normaal zijn, maar ik ben best tevreden wanneer ik over de 2gr/W ga.

FvnczvF.jpg

ERBxkVv.jpg

YPINd4m.jpg

zZZuFDs.jpg

• Like 1

Je bent me wel aan het prikkelen hoor.

Ik zie dat  je geen netpotjes gebruikt maar standaard bakjes heeft dit je voorkeur?

Wordt je voedingswater temp niet te hoog,meet je die ook?

Heb je last met het verloop van je Ph?

Ik heb de hardware nog liggen en nog wat voeding van Canna en GHE

Twijfel twijfel 

15 minutes ago, fsmidt said:

Je bent me wel aan het prikkelen hoor.

Ik zie dat  je geen netpotjes gebruikt maar standaard bakjes heeft dit je voorkeur?

Wordt je voedingswater temp niet te hoog,meet je die ook?

Heb je last met het verloop van je Ph?

Ik heb de hardware nog liggen en nog wat voeding van Canna en GHE

Twijfel twijfel 

Hahahahaha, goed zo! Ik merk geen verschil tussen de netpotjes of normale potjes, deze had ik nog toevallig liggen.

Voedingswater loopt niet hoger op dan 24 graden, ik heb er een verwarmertje in liggen die nauwelijks aanslaat.

pH verloop is er wel, loopt op van 5.5 naar 6.2 maar na correctie voeding zakt deze naar 5.8. Paar druppels zwavelzuur laat 'm al snel zakken. Ik werk nu met Hesi, gewone hydrovoeding en eigenlijk niet eens speciaal voor DWC. Ik vervang het water slechts eens per 2 weken, corrigeer iedere dag de voeding en vul het water bij. 

Dit tentje zuigt nu lucht aan vanuit een andere tent met moeders, ze blaast op haar beurt weer uit in een andere tent waar zaailingen staan. 

Edit : Ik moet nu wel wat gaan ontbladeren geloof ik

• Thanks 1

15 hours ago, Tat2peet said:

Dat gaat dus niet onaardig, zo'n top als dat je aan de voorzijde ziet....zo tel ik er 7 in totaal. Als deze volledig dichtgroeit zal het een gram of 35-40 droog (per top) zijn wanneer ze volledig rijp geoogst worden. Met een beetje losse rommel onderop is 250-300 gram best mogelijk. Wellicht dat zulke cijfers voor jullie normaal zijn, maar ik ben best tevreden wanneer ik over de 2gr/W ga.

altijd gevaarlijk om.je zo uit te spreken vroeg in de kweek 😎

ze gaan wel mooi!

Vind ze misschien wel een tikkie te donker misschien je ec ietsjes afschalen maar da's mijn mening

Thanks @Method_man, ik presteer beter onder druk dus leg de lat lekker hoog voor mezelf. Ec is idd stevig nu, maar ze trekken het wel. De kleur komt uit de genen in dit geval, maar wordt ook door de toegevoegde CO2 gestimuleerd. 

• Like 1

19 minutes ago, kritischemassa said:

Dat noem ik geen hernia meer hoor... :D 

je zal er zo bijlopen

Dan heb je mijn schoonzus nog nooit gezien

• Haha 1

1 hour ago, Tat2peet said:

@fsmidt, heb toch maar naar je geluisterd en de hoogste een nekhernia gegeven

Misschien nog een beetje fixeren,ze zal snel weer omhoog staan.

• Like 1

ik zoek nog een sm chick die van 50 shades of grey houdt , heeft iemand een aanrader :blink::lol:

• Like 1

6 hours ago, fsmidt said:

zo? Push Care nek brace - ThuiszorgwinkelOnline.nl

tVBPBfw.jpg

zghw6qr.jpg

moQK288.jpg

xVUWsU1.jpg

T4YqVIy.jpg

uI35yLO.jpg

Ff weinig tekst nu, ik sta weer voor de klas (2 dagen per week) en dat bovenop m'n werk, heerlijk druk dus

• Like 1

b7UELZQ.png

Heerlijke suikerblaadjes aan m'n Cannadential x Tire Fire

8hXGh5K.png

1lzLYHR.jpg

De dame hersteld een beetje te goed van haar nekhernia.

Het verbruik is nu 3.5 liter per dag op een ec van 2.2 en een pH van 5.9. Ze ademen veel vocht uit merk ik aan de rest van de ruimte. 

On 14-11-2020 at 18:06, fsmidt said:

I told you :)