• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Tat2peet

DWC 125W CFL op 40x40

Recommended Posts

ATBxWtW.jpg

Ze hebben zelfs op de grotere bladeren poedersuiker gestrooid! Dit is de Cannadential x Tire Fire. Deze chick moet een THC van over de 30% geven en heeft een unieke geur die ik vooralsnog niet kan plaatsen. Zit een beetje de pisgeur van haze in, maar dan net niet. Zoeter dan cookies, wel een zuurtje. Heerlijk vaak maar wel om je vingers bij af te likken.

nw1ikno.jpg

Ze gaat de goeie kant op, voel me een trotse vader

KcVMnAN.jpg

En dit is m'n buitensoortje, de SSH x LR2 x Santa Maria, een autosoort met keiharde nuggets en volledig rotvrij.

Greetz, Tat

• Like 2
  • Thanks 1

Dag 52 van de bloei, overal zit wel wat haze in en tja de bloeitijden......daar is wel wat over gezegd hier op het forum de laatste tijd. Gelukkig zijn dit geen commerciele soortjes, want van de verwachte bloeitijd klopt geen bal. De cannnadential zal nog een dikke week moeten, de andere 2 nog wel 3+ weken schat ik zo.

vHvNnP4.jpg

Hxawfje.jpg

ZynHxP2.jpg

8mDIwhS.jpg

• Thanks 1

Ze zijn wel super groen hoor..een dikke duim(kan geen emotie hiervan vinden)

Ben je al aan het afbouwen met voeding?

@fsmidt, nope. Gewoon nog volle bak de komende week. Daarna een weekje een "secret afbloeibooster". Laatste week afgezuurd water en klaar (hoop ik).

@kritischemassa, mij ook. Dit zijn zelfgemaakte soorten, allemaal als test. Deze zullen nooit de verkoop ingaan. Qua voeding is het toch een beetje het lezen van de plant ben ik bang. Ik zou in jouw geval voor een 9 weken bloeiperiode gaan. Je kunt altijd verlengen door wat langer te spoelen.

14 minutes ago, Tat2peet said:

Ik zou in jouw geval voor een 9 weken bloeiperiode gaan. Je kunt altijd verlengen door wat langer te spoelen.

En met bloei bedoelen we eerste bloeihaartjes is dag 1 of eerste dag 12\12?

13 minutes ago, kritischemassa said:

Waarom? Vanwege de bruine haartjes?

ja

iig onderste 2 fotos

de bovenste 2 schat ik later in

• Thanks 1

2 minutes ago, kritischemassa said:

Ok, thx... ik stel een hoop vragen hier... maar ja daar is een forum ook voor he :P 

idd je mag alles vragen.

• Thanks 1

Ik heb wel het idee dat dit forum, ondanks de wat lagere bezoekersdichtheid een wat hogere dichtheid wat betreft veteranen heeft, relatief dan he. De sfeer is ook goed :D zelfs idioten krijgen een plekje, kennelijk :D 

• Like 1
  • Haha 2

5 hours ago, S37 said:

ja

iig onderste 2 fotos

de bovenste 2 schat ik later in

Yep, die onderste is een achtweker maar ik wil 'm wel echt rijp hebben en ze moet nog even echt "ontploffen"

Die andere hebben sowieso dikke haze invloeden en ach....ik heb geen haast dus ze gaan er pas af als ze echt klaar zijn. Hierna maak ik vroege buitensoort van m'n vroegste Skunk met Durban + PP + Bubblegum + Danish Gold

• Thanks 1

zou je een paar auto ak47 x pekhuruder autoflowers willen hebben?

ik denk dat ze ontkiemen ik moet even testen waren nat geworden , heb ze weer gedroogd ;)

IMG_20200615_212011.thumb.jpg.85636dd472edde666f213c1126f997b0.jpg

IMG_20200615_212107.thumb.jpg.226beab2c65892c0256c3b41aca1b71f.jpgIMG_20200615_212238.thumb.jpg.370d0bbdca67a92db51c01e2e26c5260.jpg

Thanks @S37, maar de bedoeling is geen auto's. Ik heb wat soorten die in de eerste 2 weken van september klaar zijn dus ga daarmee aan de slag. Kan voor komend voorjaar wel mijn LR#2 x SSH x SM ruilen?