• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
kritischemassa

KritischeMassa zet BlueBerry AF buiten

Recommended Posts

De laatste loodjes. Deze Autoflower is gezaaid op 17 juli 2020. Veel te laat, en naar mijn inschatting zou ze in bloei komen wanneer fotogevoelige soorten dit ook zouden doen, dit was ook ongeveer het geval, want op zaterdag 15 augustus 2020 waren de eerste bloeiverschijnselen daar, netjes na 4 weken groei.

Ik heb deze gezaaid omdat de eerste BlueBerry AF compleet mislukte. Ik wilde hoe dan ook de bloeiwijze zien, kijken of ze blauw wordt, en of de bloemen werkelijk zo afzichtelijk waren als tijdens de eerste kweek, die alleen afval opleverde. Ze staat nog steeds, dus zowaar een lopende kweek en geen afgeronde, maar ja, het is pestweer en ik heb de foto's toch bijgewerkt. Valt verder toch niet gek veel te vertellen over deze ronde, het is afwachten waar het schip strandt.

Stats:

• Zamnesia BlueBerry Autoflower (free seeds bij mijn bestelling)
  • Plagron All-Mix (ze is gezaaid in een kuiltje lightmix, ca. 0,5 liter)
  • Plagron AlgaBloom bloeivoeding wanneer nodig (maximale dosering)
  • Zaaidatum: 17 juli 2020
  • Boven de grond: 22 juli 2020
  • In bloei: 15 Augustus 2020
  • Huidige bloeidag 51 (ruim 7 weken)

iswEAtx.jpg

Iz506jB.jpg

NnNVDrI.jpg

v5PoYz9.jpg

cqccRO4.jpg

ODLtTXx.jpg

ULAQJ22.jpg

P5on4bv.jpg

IP4sg8Z.jpg

7h5EIUQ.jpg

yECjZWm.jpg

• Like 4

In de categorie, kort maar krachtig, dit was mijn spreekbeurt :D

Bloeidag 54

Groeidag 82

Einde verhaal, nog vragen?

:D

nee ok... om een kort verhaal lang te maken:

Net de plant omgehaald, zag ineens wat rot, klein topje... maar het bleek veel erger. Alle hoofdtoppen hadden wel ergens een klein plukje beginnend grijs...

Nou hoor :'(

:D ach... ik heb de toppen zo schoon mogelijk geknipt en verdeeld in twee delen, een klein ;( deel met gezonde toppen, en een groter deel met juist de dikste mooiste vetste toppen... maar met rot verschijnselen. Alle rotte plekken ruim weggeknipt en gesteriliseerd met peroxide. Fan erop om het drogen te versnellen (ja ik weet het.... maar ja...)

Ik hoop dat het meevalt... 

Einde kweekseizoen voor KM... tot 2021, althans, deo volente

• Like 1

21 minutes ago, Ietsnut said:

Dank je. 2021 wordt dan ook een topjaar. 

Nou qua alle ellende die er momenteel op elk denkbaar vlak wel te noemen valt zou ik graag zeggen dat het eigenlijk niet anders kan.

Maar, helaas weet ik dat dat onzin is.

Omdat jullie, net zo goed als ik, vooral komen voor grafische weergaven van naakt geknipte groene dames heb ik maar wat foto's gemaakt.

Het valt wel mee denk ik. Ik heb van de slechtste topen close-ups gemaakt, van dichtbij dus, dat is Engels.

Daarbij wilde ik graag extra likes voor het feit dat ik kennelijk vooral goed blijk te zijn in het fotograferen van aanstekers...

De laatste foto is overigens de als eerst geoogste gedroogde Mohammed top die ik nu drie weken heb laten drogen en aan het oproken ben, ik merk gelukkig helemaal niks...

allejezus :D

sZEZBgh.jpg

5Y6sWcf.jpg

eGJmzHV.jpg

JDzkNHy.jpg

CsXaYLv.jpg

XlAMYog.jpg

K8fXzHs.jpg

K8fXzHs.jpg

Tv8DwSO.jpg

wdZQslx.jpg

0L4kTUu.jpg

pt6fhjd.jpg

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3

Oh nu ik zo zit te kijken, de close-ups zijn gemaakt op de tuinbankkussens die onder de droogrekken liggen, ik droog niet op die dicht geweven stof maar op bovenlicht horren. 

Het lijkt wel heel erg op elkaar zo op de foto's

Ik ben best een k*tfotograaf

• Haha 2

Leuke verslagen, met een goeie dosis humor! 

En inderdaad, die aansteker had je op de meeste foto's mooi scherp :D

• Like 1

:D

Ja die aansteker staat er echt goed op, het mooiste was wel, na de foto's wilde ik mijn joint aansteken en heb ik 5 minuten lopen zoeken naar dat ding :D die lag nog tussen de wiet

• Haha 5

Nou, de laatste droog in mijn nieuwe kast gedaan, licht was toch nog niet aan, en dit is de score:

IMG_20201016_143059840.thumb.jpg.38eee6326545afceedf4ac835fa68f7c.jpg

IMG_20201016_143128153.thumb.jpg.8d21a005ffca62fc6b798e2a04bcacee.jpg

IMG_20201016_143307775.thumb.jpg.bb346c5da5d554629c3199f4fe85cfa6.jpg

Tja, dat was het echt. Ik zal me moeten redden tot de volgende oogst met deze zomeroogst:

IMG_20201016_143744581.thumb.jpg.47eb6138986b43dc3d7a9092ea871d29.jpg

• Like 4

40 minutes ago, Tune said:

Mooie potten brigade  :)

Laat het smaken.

dank u en ik sta echt versteld van de kwaliteit van buitenwiet. Jaren terug een keer een zak gekocht, wat een rotzooi... echt... maar vorig jaar zag ik het al, ik denk, dat is gewoon wiet man... Ik ben uit de jaren 90 (nou ja, 70, maar puber in de 90's), en de Sensi had vroeger Garlic weed, geen idee of het nog bestaat, maar nu ik dit zo heb gezien weet ik zeker dat dat gewoon buitenwiet was... ik was er gek op...

48 minutes ago, Tune said:

Mooie potten brigade  :)

Laat het smaken.

Overigens, multi-dubbel-quote... maar waarom is er niet zo'n subforum, de pottenbrigade? Waar men ongegeneerd hun naakt geknipte dames in potten, of dozen, ook goed, toont?

Wel alleen potten of dozen heur... 

• Haha 1

4 hours ago, kritischemassa said:

Nou, de laatste droog in mijn nieuwe kast gedaan, licht was toch nog niet aan, en dit is de score:

IMG_20201016_143059840.thumb.jpg.38eee6326545afceedf4ac835fa68f7c.jpg

IMG_20201016_143128153.thumb.jpg.8d21a005ffca62fc6b798e2a04bcacee.jpg

IMG_20201016_143307775.thumb.jpg.bb346c5da5d554629c3199f4fe85cfa6.jpg

Tja, dat was het echt. Ik zal me moeten redden tot de volgende oogst met deze zomeroogst:

IMG_20201016_143744581.thumb.jpg.47eb6138986b43dc3d7a9092ea871d29.jpg

Calve! Wie is er niet groot mee geworden!? :-p 

• Like 1